• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 16 مهر 1399
کد مطلب : 112511
+
-

نکته بازی

واقعا نگران شدیم
شکایت النصر عربستان از پرسپولیس بابت استفاده از بازیکنان جدید، کلی خبرساز شد و شادی هواداران را آمیخته به نگرانی کرد. شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید، کنفدراسیون فوتبال آسیا حکمش را در این مورد صادر کرده باشد، اما اوج نگرانی برای ما زمانی بود که مصاحبه مهدی تاج را خواندیم. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که نایب‌رئیس AFC هم هست، گفته مسئله را به دقت مطالعه کرده و هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. به هر حال استاد تاج، همان عزیزی است که قرارداد مارک ویلموتس را بست و خیلی هم محکم می‌گفت هیچ خطری بابت شکایت مربی بلژیکی تهدیدمان نمی‌کند، اما دیدید که چه اتفاقی افتاد. امیدواریم در ماجرای پرسپولیس حق با تاج باشد، اما اگر ما جای ایشان بودیم بعد از آن ضایعه، تا مدت‌ها اظهارنظر نمی‌کردیم؛ مخصوصا در مورد پرونده‌های بین‌المللی!

باشگاه استقلال یا جایگاه 36؟
فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اظهاراتش مدعی شده احمد سعادتمند یک مدیر پرسپولیسی بود که با ماموریت خراب کردن استقلال وارد این باشگاه شد. به هر حال این دو نفر با هم مشکل دارند و کلی مصاحبه علیه هم کرده‌اند. کاری هم نداریم کدام‌یک بیشتر مقصرند، اما این ادعای مجیدی قدمتی به اندازه تاریخ باشگاه استقلال دارد! یعنی هر مدیری که به استقلال آمد متهم شد که پرسپولیسی بوده است. از فتحی و افتخاری و افشارزاده بگیرید تا قبل از آن و حالا هم سعادتمند. فقط یک علی فتح‌الله‌زاده می‌ماند که او تنها سابقه فوتبالی‌اش بازی در پرسپولیس خوی بوده! این ماجرا حتی در رده معاونان هم صدق می‌کند و گفته می‌شود یک‌بار معاون باشگاه پیش از داربی تهران بر سر پیروزی پرسپولیس شرط بسته بود. در کل اینقدر که استقلال مدیر پرسپولیسی دارد، جایگاه 36ورزشگاه آزادی پرسپولیسی ندارد!

رفت تا نیمکت خالی بعدی
در 10 سال گذشته در فوتبال ایران با اسم هیچ‌کس به اندازه الکس نوری بازی نشده است. قشنگ هم به‌صورت دوره‌ای می‌چرخد. 4 روز نوری را گزینه پرسپولیس می‌کنند، بعد تبدیل به گزینه تراکتور می‌شود، بعد نوبت سپاهان و استقلال است و وقتی یک دور کامل زدیم، دوباره پای پرسپولیس را وسط می‌کشند. این دفعه هم بحث حضور نوری در استقلال داغ بود و حتی سعادتمند در آخرین روز کاری‌اش مدعی شد توافق نهایی با این مربی انجام شده، اما نهایتا آقای مدیرعامل رفت و خود نوری هم همه‌‌چیز را تکذیب کرد. با این اوصاف حضور الکس در استقلال منتفی شد و طرح مجدد نام او تا خالی شدن نیمکت یک تیم بزرگ دیگر به تعویق افتاد. سؤال ما اما در مورد نوری همان پرسشی است که راجع‌به استراماچونی داریم؛ چرا اینها جز ایران مشتری دیگری ندارند؟





 

این خبر را به اشتراک بگذارید