• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 15 مهر 1399
کد مطلب : 112383
+
-

عملیات ویژه برای آزادی گروگان 8ساله

عملیات ویژه برای آزادی گروگان 8ساله

مردی که در جریان یک معامله با مرد دیگری دچار اختلاف حساب شده بود پسر 8ساله او را ربود، اما این کودک‌ربایی با دخالت پلیس ختم به خیر شد.
به گزارش همشهری، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: مأموران انتظامی شهرستان پارسیان استان هرمزگان با ارائه نیابت قضایی اعلام کردند که پسری 8ساله در این شهرستان توسط راننده یک دستگاه سواری پراید ربوده شده و به منطقه خنج منتقل شده است. در این شرایط رسیدگی به این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی خنج به همراه مأموران اعزامی از شهرستان پارسیان با اقدامات فنی و تخصصی و گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید را درحالی‌که در میدان مظلوم در حال تردد بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی راننده آن را دستگیر و کودک ربوده شده را آزاد کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه گروگانگیر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه انگیزه آدم‌ربایی را اختلاف حساب با پدر کودک ربوده شده اعلام کرد. به گفته وی پسر 8ساله صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید