• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 12 مهر 1399
کد مطلب : 111937
+
-

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون رودبار قصران :

موانع گردشگری را برطرف می‌کنیم

موانع گردشگری را برطرف می‌کنیم

شمیرانات در شمال شرق تهران بزرگ در میان کوه‌های مرتفع رشته کوه البرز مرکزی محصور شده و از آب وهوا و طبیعت بکر و سالم برخوردار است.از گذشته سرشت پیشینیان عجین با اعتقادات است.

مردمی صادق و خالص دارد. مردمی که از اوان تولد راه ایمان به اسلام و اهل‌بیت(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند و افراد باایمان، شجاع و ظلم ستیز را در دامن خود پرورش می‌دهند که در جبهه جنگ علیه بیگانگان با شجاعت تمام و به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نقش مؤثر داشته‌اند. مردمی که فرزندان رشید و برومندی را به انقلاب اسلامی و مردم، هدیه و ‌خون پاکشان را در صیانت از امنیت این آب و خاک تقدیم کرده‌اند.  
نگین سبز شمیرانات بخش گسترده‌ای از آب آشامیدنی شمال و شمال شرق تهران بزرگ را تأمین می‌کند و مردمان آن با اراده‌ای فولادین توانسته‌اند پیشرفت‌های چشمگیری در جنبه‌های اجتماعی و در زمینه‌های مختلف و چه بسا نخبه‌پروری داشته باشند.  
شمیرانات چشمه‌سارهای بسیار گسترده و چشم‌اندازهای متنوعی دارد و با طبیعت زیبا و بکر خود دیده هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند و همین موجب شده که گردشگران بی‌شماری در ایام تعطیل به بخش قصران مراجعه کنند و متأسفانه این نوع گردشگری در چنین منطقه‌ای با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم معارضاتی دربردارد که طی سال‌های اخیر سعی در رفع آنها داریم.  

این خبر را به اشتراک بگذارید