• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 10 مهر 1399
کد مطلب : 111894
+
-

با مردم

  تحریم و دلار چرا روی کالای داخلی اثر دارد
بعد از سال‌ها توانستیم مجوز ساخت‌وساز در ملک کلنگی خود را بگیریم و از بخت بد ما میلگرد کیلویی 14هزارتومان شده است. از افزایش قیمت سایر مصالح ساختمانی چیزی نمی‌گویم فقط سؤال این است که سنگ و آهن داخلی است و در ایران تولید می‌شود چرا قیمت دلار و تحریم باید روی آن اثر کند؟
اردوان از شیروان
 
   دوچرخه با تسهیلات به شهروندان بدهند
دوچرخه‌های ارزان با تسهیلات در اختیار مردم کلانشهرها به‌خصوص تهران قرار گیرد که هم در راستای سیاست‌های توسعه حمل‌ونقل پاک است و هم به نفع سلامت مردم.
رنجبر از تهران

  هنوز وجه فروش سهام عدالت واریز نشده است
مدت طولانی از مجوز فروش 30درصد سهام عدالت می‌گذرد و مجوز فروش 30درصد دیگر از آن هم صادر شده است ولی هنوز وجه ناشی از فروش بخش اول به‌دست ما به‌عنوان سهامدار نرسیده است و بانک عنوان می‌کند هنوز سهام فروش نرفته است؟
مسعودی از شاهرود

   چرا لالایی سریال مختارنامه را حذف می‌کنند
شبکه تماشا مدتی سریال مختارنامه را پخش می‌کرد و شاید هنوز هم پخش آن ادامه داشته باشد. نکته ناراحت‌کننده این سریال دوست داشتنی حذف لالایی زیبای سریال یا پخش نصف و نیمه آن است. واقعا این‌کار چه معنی دارد؟
توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

  گسترش افسردگی نگران‌کننده است
فشار مسائل اقتصادی از یک طرف و خانه نشینی و برهم خوردن روال عادی زندگی جامعه از سوی دیگر باعث بر هم خوردن چرخه تعادل شده است. مسائلی مانند اخبار بد مداوم، سرقت و خفت گیری، بحران‌های داخلی و خارجی، وعده‌های مدام مسئولان و گرانی افسردگی را امری بدیهی کرده است و هیچ صدای خنده‌ای از جایی نمی‌آید. بر فرض که همه این مسائل و صدها مسئله دیگر نظیر اینها که هست درست شد و جامعه روی آرامش به‌خود دید با این همه بیمار افسرده چه باید کرد؟
جباری روانشناس از شیراز

   برای خرید خانه تا نبیره هایمان باید قسط بدهند
با یک حساب سرانگشتی و تورم روزمره حساب کرده‌ام که با درآمد ما برای خرید خانه همه تا نوه و نتیجه باید 352سال روی هم کار کنیم، شاید نبیره مان بتواند چند متر آن‌هم از نوع مسکن مهر 99ساله بخرد ! این چگونه کمکی است که مسئولان می‌کنند و اسمش را هم می‌گذارند تسهیلات!
فرامرز فتاحی از تهران

  محرومیت زدایی فقط آبرسانی و گازرسانی نیست
محرومیت زدایی نباید فقط شامل آبرسانی وگازرسانی بشود. وقتی اهالی روستاهای دورافتاده به امکانات درمانی به خاطرمسافت زیادیا نبود خانه‌های بهداشت دسترسی ندارند اسمش محرومیت نیست؟ در این شرایط کرونایی اگر درمیان آنها یک یاچند نفر مبتلا به کرونا باشند تکلیف چیست تا جلوی مصیبت بیشتر گرفته شود. 
محمدپور از لاویج مازندران

قدردانی
  پیگیری‌ها در مورد مستمری بگیران بی‌بضاعت جواب داد

مستمری بگیر سازمان تامین اچتماعی هستم. با 10 سال سابقه بیمه که تازه امسال دریافتی‌ام به 300هزار تومان رسید. اخیرا سازمان تامین اجتماعی پیامک داده به مستمری بگیرانی که زیر 500هزار تومان می‌گیرند مانند افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کمک‌های حمایتی خواهد داد. جا دارد از روزنامه وزین همشهری تشکر کنم که حرف دل ما مستمری بگیران زیر 500هزار تومان را به گوش مسئولان تامین اجتماعی رساند.
حبیبی از رشت

پاسخ مسئولان
مرمت بوستان بعثت سه ماهه انجام می‌شود

روابط عمومی منطقه 16شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع ضرورت اجرای عملیات مرمت در ضلع جنوب غربی بوستان بعثت در ستون با مردم 27شهریورماه پاسخ داده است: طی بازدید به عمل آمده مقرر شد اجرای عملیات مذکور ظرف 90روز به‌صورت کامل صورت پذیرد. شهروندان می‌توانند درصورت تمایل در تماس با تلفن 96041051 اجرای این عملیات عمرانی را پیگیری مستقیم کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید