• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 8 مهر 1399
کد مطلب : 111585
+
-

خبرخطی

منطقه۴ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در 256 بوستان محلی و 10 بوستان جنگلی منطقه 4 اجرا شد. در این طرح در بیش از 4 هزار نیمکت برای اجرای طرح فاصله‌گذاری خط‌کشی شد. 

منطقه8 کلیپ‌های آموزشی در قالب بازی‌های کودکانه در منطقه۸ منتشر شد. این برنامه‌های آموزشی با هدف توسعه و رشد مهارت‌ها و ایجاد سرگرمی برای کودکان توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 8 تدارک دیده شده‌است. 

منطقه13 شهردار منطقه 13 از طریق سامانه سامد به مشکلات شهروندان پاسخ داد. برای تکریم شهروندان «مرتضی رحمان‌زاده» با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، از طریق سامانه 111، پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات ساکنان شد. در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۱مکالمات آنها به نامه تبدیل و یک کد رهگیری صادر شد تا تماس‌گیرندگان بعد از چند روز بتوانند با کد دریافتی، درخواست خود را پیگیری کنند. 

منطقه14 نخستین وبینار آموزشی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با عنوان «هشت‌ترفند خلاقانه» برگزار می‌شود. این وبینار با هدف ارائه راهکارهای علمی و کم هزینه برای ارتقای فرهنگ دوچرخه‌سواری رایگان در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

منطقه15 پویش دوشنبه‌های ورزشی به میزبانی اداره ورزش شهرداری منطقه 15 در بوستان شهدای گمنام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :