• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 3 مهر 1399
کد مطلب : 111135
+
-

نکته بازی


آن زمان مصلحت بود؟
فقط همین مانده بود محمد رویانیان از افزایش قیمت بازیکنان ایراد بگیرد. صدالبته درخواست‌های  هفت هشت میلیاردی از سوی بازیکنان زیر متوسط فوتبال ایران همه را شوکه کرده، اما دست‌کم مدیری که در دوران خودش به ریخت‌وپاش کردن مفتخر بود، حق اعتراض ندارد. هنوز از یاد نبرده‌ایم استاد چطور برای راضی کردن بازیکنان به حضور در پرسپولیس، علاوه بر قراردادهای آنچنانی به آنها خودرو می‌داد. رویانیان با همزاد آبی‌اش یعنی فتح‌الله‌زاده جفت افتاده بودند و 2نفری با هم قیمت‌ها را در فوتبال ایران به اندازه 20سال بالا بردند. شما الان باید متهم باشید؛ نه دادستان. رویانیان سال 92برای علی دایی قرارداد 2میلیارد تومانی بست؛ دستمزدی که هنوز هم بعد از 10سال زیاد است. همان سال فتح‌الله‌زاده برای جذب آندو تیموریان 2میلیارد و 250میلیون تومان پول داد. پس شماها بی‌خیال لطفا!

واریزهای 100دلاری شروع شد
شیخ دیاباته تهدید کرده که اگر پولم را ندهید جدا می‌شوم. بعد مدیران استقلال با یک هفته تأخیر خبر داده‌اند که «واریز مطالبات دیاباته آغاز شد.» انگار که مثلا این یک پروژه بلندمدت است. انگار دوستان می‌خواهند استادیوم 100هزار نفری بسازند و امروز کلنگش را به زمین زدند. آقا اگر پول دارید، جور کنید و یک‌دفعه بریزید توی حساب طرف. اگر هم فراهم کردن پول برای‌تان سخت است و چاره‌ای جز واریز قطره‌چکانی باقی نیست، لااقل هر دفعه خبرش را منتشر نکنید. چند‌ماه پیش هم دقیقا 2هفته تمام هر روز خبر می‌رسید «بخشی از مطالبات شیخ واریز شد»؛ یعنی قشنگ هر بار که هزار دلار به‌حساب طرف می‌ریختند، با افتخار این موضوع را به‌عنوان دستاورد جامی‌زدند. آقا دارید به وظیفه‌تان عمل می‌کنید. بعد با این حال‌تان دنبال سرمربی خارجی هم هستید؟

بالاخره چی شد؟
ما هم قبول داریم بخشش بن‌عطیه پیش از دیدار پرسپولیس و الدحیل بسیار عجیب بود و حتی اگر صورت قانونی هم داشت، چندان رفتار استانداردی محسوب نمی‌شد. سخت است که فرض کنیم پرسپولیس به جای الدحیل بود، چنین درخواستی می‌داد و پذیرفته می‌شد. همه اینها یعنی حال نماینده کشورمان را درک می‌کنیم، اما در عین حال واکنش قرمزها به محرومیت و بخشودگی بن‌عطیه هم تناقض جالبی داشت. وقتی در نشست خبری قبل از بازی در مورد غیبت مدافع مراکشی از گل‌محمدی سؤال شد، سرمربی پرسپولیس سعی کرد موضوع را بی‌اهمیت جلوه بدهد. او گفت: «از اول هم با تیم پرستاره الدحیل بازی داشتیم، نه با یک نفر به اسم بن‌عطیه. » افشین پیروانی اما بعد از بازی گفت: «بخشش بن‌عطیه همه برنامه‌های ما را به هم زد.» چی شد بالاخره؟ مهم نبود، اما همه برنامه‌هایتان را به هم ریخت؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید