• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 16 فروردین 1397
کد مطلب : 10948
+
-

پرسپولیس هنوز دلخوش به لغو محرومیت است؟

محرمی، امیری و بیرانوند در اندیشه جدایی

پرسپولیس هنوز دلخوش به لغو محرومیت است؟

رقابت‌های لیگ‌برتر در شرایطی به پایان خود نزدیک می‌شود که پرسپولیس برای دومین‌بار پیاپی قهرمان لیگ‌برتر خواهد شد. سرخپوشان که در لیگ قهرمانان هم شرایط خوبی دارند و توانسته به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند حالا باید خود را کم‌کم آماده سالی سخت در فصل آینده لیگ‌برتر کنند. قرمزها در شرایطی به سراغ فصل آینده خواهند رفت که از پنجره نقل و انتقالات در ابتدای فصل آینده محروم هستند و این در حالی است که قرارداد 8بازیکن پرسپولیس رو به‌پایان است و باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی باید انجام دهد تا بازیکنان خود را از دست ندهد و مشکلات تیم از این بیشتر نشود. در این بین اما به نظر می‌رسد که شرایط باشگاه برای تمدید 4‌بازیکن پرسپولیس بسیار پیچیده است و شاید در پایان فصل با این شرایط این 4‌بازیکن را از دست بدهد.
    مسلمان منتظر نظر برانکو
محسن مسلمان یکی از بازیکنانی است که هواداران بسیار به او علاقه دارند اما او این روزها مورد بی‌مهری برانکو است و باید دید با این شرایط در سال آینده در پرسپولیس خواهد ماند یا نه. خود مسلمان خواهان ماندن در پرسپولیس است و هواداران هم همین را می‌خواهند اما باید دید برانکو چه نظری خواهد داشت.
    بیرانوند پیشنهاد برسد می‌رود
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس سال گذشته در آستانه رفتن به اروپا بود که در آخرین لحظه در جمع سرخپوشان باقی ماند اما بیرانوند همچنان به‌دنبال لژیونر شدن است و در صورتی که در جام‌جهانی بدرخشد و پیشنهاد خوبی از اروپا هم داشته باشد احتمالا از پرسپولیس جدا می‌شود.
    امیری در مسیر سروش
وحید امیری در چند سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران بوده و چه در نفت و چه در پرسپولیس هر‌بار که به‌میدان رفته مثمرثمر بوده اما امیری با توجه به سن‌و‌سال خود به‌دنبال درآمدزایی است و به‌همین دلیل بدش نمی‌آید راهی قطر شود. درست اتفاقی که برای سروش رفیعی افتاد و باید دید امیری در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت.
    محرمی جدی‌ترین خروجی پرسپولیس
صادق محرمی خودش هم فکر نمی‌کرد با چنین سرعتی راه پیشرفت را طی کند و حالا پیشنهاد جدی از دیناموزاگرب دارد و بدش نمی‌آید در سال آینده به اروپا برود. به‌نظر می‌رسد باید جدایی محرمی از جمع سرخپوشان را محتمل‌تر از سایر بازیکنان پرسپولیس دانست.  

این خبر را به اشتراک بگذارید