• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 شهریور 1399
کد مطلب : 109226
+
-

با مردم

   گرانی داروهای گیاهی و عرقیات طبی
طب گیاهی در سال‌های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده و در برخی مواقع هم بسیار اثربخش و مفید است، اما متأسفانه قیمت داروهای گیاهی بسیار بالاست و نظارت و ضابطه‌ای بر قیمت آنها وجود ندارد.
شهروند اصفهانی

قدردانی

تقدیر از رئیس بانک ناشناس

تشکر ویژه از رئیس بانک سپه شعبه آماد و پشتیبانی نیروی هوایی دارم که حتی اسم‌شان را هم نمی‌دانم. یک کار بانکی داشتم که کارمند نتوانست انجام دهد، خود رئیس آمد، مدارک من را گرفت و کارم را انجام داد؛ درحالی‌که من حتی اسم‌شان را هم نمی‌دانم. واقعا جای تقدیر و تحسین دارد.
حسین هاشم‌زاده تهران

پاسخ مسئولان

تاکسیرانی تهران

روابط عمومی سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع مهلت برای پرداخت تسهیلات وام تاکسی‌دارها در ستون با مردم روز 14مردادماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند براساس تفاهمنامه شهرداری تهران و صندوق کارآفرینی امید تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده به‌صورت قرض الحسنه به تاکسیرانان داده می‌شود و اقساط آن با 3‌ماه تنفس پس از واریز وجه خودرو به حساب خودروساز شروع می‌شود.  روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع «وام برای همه تاکسی‌دارها پرداخت نشده است» در ستون با مردم روز 14مرداد ماه پاسخ داده است: تسهیلات 6میلیون تومانی از طریق وزارت رفاه و یا ثبت‌نام در سامانه کار اعطا می‌شود و از طریق سازمان تاکسیرانی قابل پیگیری نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید