• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 6 مرداد 1399
کد مطلب : 105924
+
-

بورس مبلمان یافت‌آباد

   اگر قصد به‌روزرسانی وسایل چوبی منزل یا محل کارتان را دارید و می‌خواهید مبلمان یا لوازم چوبی خریداری کنید، بازار مبل یافت‌آباد ازجمله بورس‌های فروش اینگونه محصولات است که به‌دلیل وسعت این بازار، تنوع محصولات و قیمت، می‌تواند به خرید آسان‌تر شما کمک کند.
   بورس مبلمان یافت‌آباد، واقع در محله‌های امامزاده حسن و یافت‌آباد شرقی در تقاطع بزرگراه سعیدی و خیابان معلم (چهارراه یافت‌آباد)، بزرگ‌ترین راسته بازار فروش انواع مبلمان به‌شمار می‌رود که برای خرید از این مرکز مشکلی برای تامین جای پارک خودروی شخصی‌تان ندارید.
   این راسته بازار، بورس تخصصی فروش انواع مبلمان و ملزومات چوبی است که به‌دلیل وسعت، محصولات بیشتری از انواع مبلمان استیل و راحتی و میز و صندلی گرفته تا انواع تختخواب، کمد و دراور و... را با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند.
   بازار مبل ایران که بزرگ‌ترین پاساژ صنایع چوبی کشور است با 3شعبه، در این راسته بازار واقع شده و علاوه بر این نمایشگاه دائمی مبل خلیج‌فارس نیز در این راسته بازار برپاست. می‌توان گفت که بورس مبلمان یافت‌آباد مجموعه‌ای کامل از محصولات برندهای داخلی و خارجی است. در کنار این راسته بازار می‌توانید از پاساژهایی که محصولات خود را به‌صورت حراجی عرضه می‌کنند نیز دیدن کنید.
   توجه داشته باشید که علاوه بر فروشگاه‌های مدرن بازار مبل یافت‌آباد، چند گاراژ در بافت قدیم خیابان یافت‌آباد شرقی وجود دارد که در آن 
کارگاه های کوچک 2 تا 3نفره با تغییر کاربری، انواع محصولات چوبی تولیدی خود را عرضه می‌کنند. در گاراژها انواع مبلمان و سرویس چوب، البته با کیفیت نسبتا پایین‌تر عرضه می‌شود که قیمت‌های پایین‌تری هم دارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید