• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 5 مرداد 1399
کد مطلب : 105908
+
-

دنیل سیلوا برای دومین بار دلیا اُونز را کنار زد

دنیل سیلوا برای دومین بار دلیا اُونز را کنار زد

نیویورک‌تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش را در بخش‌های داستانی، غیرداستانی و کودک و نوجوان منتشر می‌کند. به گزارش همشهری، در گزارش این هفته نیویورک تایمز آمده است: «نظم» نوشته دنیل سیلوا در هفته نخست انتشار موفق شد به رتبه نخست پرفروش‌ها دست یابد. این دومین‌بار است که سیلوا با داستان جدیدش موفق می‌شود «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» را کنار بزند. سال گذشته هم با داستانی تحت عنوان«دختر جدید» موفق شد در جایگاه اول قرار بگیرد. بیستمین کتاب از مجموعه گابریل آلون درباره یک جاسوس و کلکسیونر هنری است که تلاش می‌کنند متوجه شوند پاپ هفتم به قتل رسیده است یا خیر!
«گفت‌وگوی صلح» نوشته جیم بوچر نیز در هفته اول انتشار به فهرست پرفروش‌ها راه یافت و در جایگاه دوم قرار گرفت. «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 98هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد که رکوردی کم‌نظیر به‌حساب می‌آید. اُوِنز این هفته در رتبه سوم قرار دارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.
«نیمه ناپدیدشده» نوشته بریت بنت با گذشت 7 هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه چهارم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین‌پوستی که در 16 سالگی تصمیم می‌گیرند جامعه کوچک مردم سیاهپوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مشکلات جدیدی روبه‌رو می‌شوند، یکی از دوقلوها به خانه برمی‌گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به‌عنوان یک رنگین‌پوست می‌سازد.
«28تابستان» نوشته الین هیلدربند در پنجمین هفته از انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. رابطه‌ای در سال 1993بین مالوری و جیک آغاز شد اما این رابطه حدود 3 دهه مسکوت ماند و مالوری هنگام مرگ از فرزندش درخواست می‌کند که با یک شماره تلفن تماس بگیرد. آن طرف خط جیک جواب تلفن را می‌دهد. چطور چنین چیزی ممکن است که شنیدن صدای یک مرد غریبه آخرین آرزوی مادر باشد؟ همسر جیک در کارزار انتخاباتی رقابت می‌کند و کشف این رابطه مخفی پیامدهای ناخوشایندی برایشان به همراه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :