• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 22 تیر 1399
کد مطلب : 104667
+
-

مامور قلابی در کمین نوجوانان

مامور قلابی در کمین نوجوانان

مرد جوان با نصب چراغ‌گردان روی یک خودروی دنا، خودش را مأمور جامی‌زد و از پسران نوجوان اخاذی و سوءاستفاده می‌کرد.
به‌گزارش همشهری، چند روز پیش کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با دریافت‌ گزارش‌ها و شکایت‌هایی مشابه در جریان فعالیت یک مأمور قلابی قرار گرفتند. این مرد 30ساله که خسرو نام داشت، با نصب چراغ‌گردان و ال‌ای‌دی روی یک خودروی دنا با شیشه‌های دودی، در خیابان‌ها می‌چرخید و با شناسایی پسران نوجوان، آنها را سوار ماشین می‌کرد. او که اسلحه و دستبند نیز همراه خود داشت با این ادعا که طعمه‌هایش در پارک مشروبات الکلی یا موادمخدر مصرف کرده‌اند و باید بازداشت شوند، آنها را می‌ترساند و با تهدید دست به اخاذی از طعمه‌هایش یا سوءاستفاده از آنها می‌زد و سپس رهایشان می‌کرد.
یکی از شاکیان او که نوجوانی 15ساله است با طرح شکایت از این مرد مدعی شد که نوجوان‌های زیادی را می‌شناسد که قربانی این مرد شده‌اند اما آنها از ترس حاضر نیستند شکایت کنند. با این اطلاعات دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و مأموران که متوجه شده بودند این مرد در ساعات پایانی شب در پارک‌های منطقه کیانشهر پرسه می‌زند به کمین او نشستند و دقایقی پس از نیمه‌شب 18تیرماه موفق شدند وی را شناسایی و سوار بر خودروی دنای خاکستری دستگیر کنند.
سرهنگ علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: در بازرسی خودروی متهم یک دستگاه آژیر پلیسی، دستبند، 3قوطی گاز‌اشک‌آور، یک دستگاه شوکر، یک دستگاه ا‌ل‌ای دی پلیسی نصب شده روی خودرو و 6برگ حکم ماموریت ارگان‌های نظامی و انتظامی و انواع کارت‌های شناسایی به همراه 5برگ چک به مبلغ 57میلیون تومان کشف شد که نشان می‌داد متهم از افراد زیادی با این شگرد اخاذی کرده است.
وی ادامه داد: متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار دارد و شهروندانی که به این شیوه از آنها اخاذی و سرقت شده می‌توانند به‌منظور طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه ششم مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید