• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 18 تیر 1399
کد مطلب : 104345
+
-

کافه مجلس

  گزارش کرونا و تاجگردون روی میز نمایندگان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه علنی امروز مجلس گزارشی از وضعیت شیوع بیماری کرونا و اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مقابله با کرونا به نمایندگان مجلس ارائه می‌دهد. علیرضا سلیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس در این‌باره به تسنیم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نیز با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا، مقرر شده آقای نمکی وزیر بهداشت در جلسه روز چهارشنبه حضور یابد. عضو هیأت‌رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین در بخش دیگری از جلسه علنی چهارشنبه قرار است گزارش کمیسیون تحقیق درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون، منتخب مردم گچساران در مجلس قرائت شود.

  لغو یک نشست به‌خاطر کرونا 
نشست کمیسیون انرژی به‌دلیل ممانعت رئیس ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا لغو شد. مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در این‌باره به تسنیم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود آقایان بیژن زنگنه و رضا اردکانیان وزرای نفت و نیرو در جلسه دیروز حضور یابند و گزارشی پیرامون عملکرد وزارتخانه‌های متبوع خود و برنامه‌های آتی به اعضای کمیسیون ارائه دهند که این جلسه به درخواست رئیس ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

  انتخابات در فراکسیون زنان 
فراکسیون زنان و خانواده مجلس دیروز تشکیل جلسه داد و اعضای هیأت‌رئیسه این فراکسیون مشخص شدند. به گزارش مهر، فاطمه قاسم‌پور به‌عنوان رئیس، فاطمه رحمانی به‌عنوان نایب‌رئیس و سارا فلاحی به‌عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید