• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 3 تیر 1399
کد مطلب : 103143
+
-

نکته بازی

یک نامه و هزار بهانه
مهدی تارتار و بازیکنان تیمش طومار معروف درخواست برای لغو لیگ را امضا کرده‌اند، بعد خود تارتار به‌خاطر هراس از خراب شدن جایگاهش بین پرسپولیسی‌ها می‌گوید:«برگزاری لیگ بهترین تصمیم ممکن بود. باشگاه از ما خواست به‌خاطر مشکلاتی که داریم آن نامه را امضا کنیم.» یعنی تارتار امضا کرده که بهترین تصمیم ممکن لغو شود. خداوکیلی کجای دنیا ممکن است آدم چنین چیزهایی ببیند؟ قصه عبدالله ویسی هم جالب است. سرمربی پیکان در پاسخ به این سؤال که چرا چنین طوماری را امضا کرده، می‌گوید: «من اصلا نمی‌دانم در آن نامه چه چیزی نوشته شده بود. آقای زنوزی گفت امضا کن، من هم امضا کردم. فکر می‌کردم در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، وگرنه زمین خاکی نیست که انصراف بدهیم.» قشنگ سرزمین عجایب است این فوتبال؛ بدون برگزاری مسابقات هم دور هم کلی سرگرم هستیم!

موافق پول نگرفتن هم هستی؟
در حاشیه بازی دوستانه پرسپولیس و شهرخودرو، محمدرضا خلعتبری برای اینکه همه را راضی کند گفته: «برگزاری لیگ در این شرایط خطرناک است. ما راضی هستیم لیگ را تعطیل و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند.» دست شما درد نکند. فقط یک سؤال؛ با توجه به اینکه تقریبا ثلث مسابقات باقی‌مانده، راضی هستی یک‌سوم از قرارداد امسالت کسر شود یا نه؟ یعنی اگر با این هم مشکلی نداشته باشی، می‌توانیم باور کنیم نگران کرونا هستی، وگرنه انتخاب گزینه «در خانه می‌نشینیم و پول کامل می‌گیریم» که راحت‌ترین کار دنیاست. بعید است شما به‌عنوان یکی از رکوردداران تغییر تیم در تاریخ فوتبال ایران اهل گذشت از قراردادت باشی؛ بنابراین بهتر است کمی به این فکر کنی که شهرخودرو با کسب چند نتیجه خوب قادر است بار دیگر سهمیه آسیایی بگیرد. کمی هم نگران تیمت باش لطفا!

خب ، پس مشکلی نیست
در شرایطی که خبر قطعی عدم‌بازگشت اشکان دژاگه به ایران منتشر شده، مدیرعامل باشگاه تراکتور نقطه‌نظرات جالبی در این مورد دارد. میرمعصوم سهرابی می‌گوید: «برخی در فضای مجازی دوست دارند از کاه کوه بسازند. اشکان به ما گفته خانواده‌اش نگران او هستند و اجازه نمی‌دهند به ایران برگردد. قرار شد او همانجا در آلمان بماند و تمرین کند.» پس معلوم شد اصلا مشکلی وجود ندارد و یک مشت حاشیه‌ساز دارند برای تراکتور قصه می‌بافند. خبر جدایی دژاگه کذب محض است، فقط او به ایران برنمی‌گردد. اصلا خدا را چه دیدید، شاید یک روز تراکتور در آلمان بازی داشت، آن زمان حاشیه‌سازان خواهند دید که دژاگه هنوز بازیکن تراکتور است و برای این تیم به میدان می‌رود. البته در آن صورت باز باید ببینیم خانواده‌اش اجازه می‌دهند یا نه؛ بالاخره فوتبال است، رستوران نیست که خطر نداشته باشد!

این خبر را به اشتراک بگذارید