• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 3 تیر 1399
کد مطلب : 103130
+
-

احیای استارتاپی صنعت گردشگری

گروهی از استارتاپ‌های اروپایی تلاش دارند در مقطع کنونی، ضرری که به صنعت گردشگری جهان وارد شده را با ایده‌های خلاق جبران کنند

ضربه‌هایی که شیوع ویروس کرونا به صنعت گردشگری دنیا زد، سنگین و جبران‌‌ناپذیر بوده، اما تلاش برای احیای مجدد این صنعت در دستور کار بسیاری از آژانس‌های مسافرتی در جهان قرار گرفته است. در این بین، استارتاپ‌های سفر هم می‌کوشند تا هر چه سریع‌تر بازار کسب و کار خود را برپا کنند. در اینجا به معرفی 10 استارتاپ سفر در اروپا می‌پردازیم که گفته می‌شود، آینده صنعت گردشگری از آن آنهاست.


Indie Campers
  سال تاسیس: 2013
  دفتر مرکزی: لیسبون - پرتغال
کار اصلی این استارتاپ، کرایه دادن وسیله نقلیه است. ناوگان آن بیش از 400وسیله نقلیه مختلف را شامل می‌شود که در 60نقطه مختلف اروپا فعالیت می‌کنند.

Trip Admit
  سال تاسیس: 2019
  دفتر مرکزی: دوبلین-  ایرلند  
آنها در دوران همه‌گیری بیماری کووید – 19 تنها 300هزار دلار سرمایه به دست آوردند. این استارتاپ که سامانه فروش بلیت الکترونیک نداشت، مجبور شد برای توسعه کار اقدام به راه‌اندازی چنین سیستمی بکند.

Waynabox
  سال تاسیس: 2016
  دفتر مرکزی: بارسلونا - اسپانیا
این استارتاپ کارش ردیف کردن سفرهای غیرمنتظره آخر هفته‌ای برای کاربران به مقصدی غافلگیرکننده است که تنها 2 روز قبل از عزیمت به آنها ارائه می‌شود.

Camptoo
  سال تاسیس: 2014
  دفتر مرکزی: دن‌هاخ - هلند
یکی از بهترین جاهایی که تابستان امسال در اروپا می‌توان از آن کاروان یا ون‌های مسافرتی اجاره کرد، استارتاپ کامپتو است. با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و پرهیز از حضور در اجتماعات، شاید اجاره یک کاروان برای مسافرت، ایده فوق‌العاده‌ای محسوب شود.

Secret City Trails
  سال تاسیس: 2017
  دفتر مرکزی: لیسبون – پرتغال
این استارتاپ در آمستردام راه‌اندازی شد، اما دفتر مرکزی آن اکنون در لیسبون قرار دارد. آنها به مشتریان و کاربران محلی، 50مقصد مختلف برای گردشگری در نقاط مختلف اروپا را پیشنهاد می‌دهند.

PaulCamper

  سال تاسیس: 2013
  دفتر مرکزی: برلین - آلمان
این استارتاپ، تابستان گذشته 7میلیون یورو سرمایه جذب کرد تا سال2020 را پرقدرت آغاز کند. آنها هم در کار اجاره کاروان و ون‌های مسافرتی هستند. استارتاپ پل‌کمپر همچنین مکان‌هایی برای گردشگری با وسایل نقلیه خود و کمپ‌زدن را به کاربران پیشنهاد می‌کند.

PANGEA

  سال تاسیس: 2015
  دفتر مرکزی: مادرید - اسپانیا
این استارتاپ هر نیازی را که یک گردشگر دارد برآورده می‌کند. آنها تابستان گذشته، 9میلیون یورو سرمایه جذب کردند که این موضوع به توسعه و پیشرفت این استارتاپ کمک ویژه‌ای کرده است. تمرکز آنها روی گردشگری بومی و محلی است.

Nautal
  سال تاسیس: 2013
  دفتر مرکزی: بارسلونا - اسپانیا
این استارتاپ کارش، گردشگری دریایی است. کسانی که می‌خواهند قایق‌های تفریحی اجاره کنند، می‌توانند به سایت آنها مراجعه کنند. Nautal یکی از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری دریایی محسوب می‌شود که مجموع سرمایه‌شان به 3میلیون و 700هزار یورو رسیده است.

Snaptrip
  سال تاسیس: 2014
  دفتر مرکزی: لندن – انگلستان
برای کسانی که می‌خواهند محل اقامت و اتاقی را به‌صورت لحظه آخری اجاره کنند، این استارتاپ، راه‌حل‌های بسیار ایده‌آلی دارد. با سرمایه 5میلیون یورویی، این استارتاپ، بیش از 60هزار خانه، اتاق و محل اقامت برای اجاره در اختیار دارد.

GlampingHub
  سال تاسیس: 2013
  دفتر مرکزی: سویا - اسپانیا
با داشتن بودجه‌ای بالغ بر 7میلیون یورو، این استارتاپ دفاتر دیگری را نیز در دنور و کلرادو افتتاح کرده است. این استارتاپ کارش برگزاری کمپ‌های لوکس است و یکی از بهترین‌ها در این کار به حساب می‌آید.

فرار از کرونا با کاروان
یکی از بهترین جاهایی که تابستان امسال در اروپا می‌توان از آن کاروان یا ون‌های مسافرتی اجاره کرد، استارتاپ کامپتو است. با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و پرهیز از حضور در اجتماعات، شاید اجاره یک کاروان برای مسافرت، ایده فوق‌العاده‌ای محسوب شود

این خبر را به اشتراک بگذارید