• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 1 تیر 1399
کد مطلب : 102978
+
-

نکته بازی

نوروزی و پورحیدری فراموش نشوند
برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران، فرصت یاد کردن از 2چهره دوست‌داشتنی سرخ و آبی را هم از بین می‌برد. پرسپولیسی‌ها بعد از درگذشت باورنکردنی هادی نوروزی، هر بازی در دقیقه 24نام او را صدا می‌زنند و یادش را زنده نگه می‌دارند. استقلالی‌ها هم بعد از کوچ منصور پورحیدری دقیقه 22را به تشویق او اختصاص داده‌اند. این سنت معمولا تحت هر شرایطی حفظ شده؛ حتی وقتی 2 تیم از رقبای خود عقب بوده‌اند. در استادیوم خالی اما طبیعتا امکان تداوم این داستان وجود ندارد. اینجاست که باید کمی خلاقیت به خرج داد. پیشنهاد می‌شود پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها ترتیبی بدهند که در مسابقات خانگی‌شان اسکوربرد ورزشگاه در دقایق 22و 24تصویر پورحیدری و نوروزی را به نمایش بگذارد. این حداقل امتیازی است که تیم میزبان می‌تواند از آن برخوردار باشد.

ابتلا، حتی قبل از ظهور کرونا
هر چه به شروع مسابقات لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، تکاپوی مخالفان برای لغو بازی‌ها هم بیشتر می‌شود. این وسط مخصوصا 2 باشگاه تبریزی جوش و خروش بیشتری دارند. کار به جایی رسیده که یکی از مربیان ماشین‌سازی گفته یک‌ماه است به کرونا مبتلا شده؛ آن هم درحالی‌که هنوز یک‌ماه از آغاز تمرینات نگذشته است. تازه ماشین‌سازی دیرتر از بقیه تمریناتش را شروع کرد. به علاوه معلوم نیست چطور یک‌ماه از ابتلای آقای مربی گذشته که او هنوز درمان نشده است. مثلا امید نورافکن 2 هفته قرنطینه شد، بهبود یافت و الان سر تمرین است. بعید است هیچ‌کدام از این سؤالات جواب منطقی داشته باشد، اما در مجموع فوتبال ایران یافته‌های مربوط به کرونا در کل جهان را به هم ریخته است. کم مانده برخی مدعی شوند حتی قبل از ظهور این ویروس به آن مبتلا شده‌اند!

پول کاغذ هم اضافه شد!
مهدی رسول‌پناه اعلام کرده باشگاه پرسپولیس برای دفاع از خودش در پرونده شکایت برانکو، یک لایحه 1300 صفحه‌ای تنظیم کرده است! گویا سرپرست باشگاه فکر می‌کند لایحه هر چقدر قطورتر باشد، شانس پیروزی در پرونده بیشتر می‌شود. انصافا اگر یک نفر برای خود شما یک نامه 1300 صفحه‌ای بفرستد، حوصله خواندنش را دارید؟ حتی اگر سرنوشت کل زندگی‌تان را در آن نوشته باشند بعید است تا آخرش را بخوانید. الان فیفا چرا باید 1300 صفحه نوشته‌های شما را بخواند؟ خود برانکو که چهار سال اینجا کار کرد و یازده ماه حقوق نگرفت، کل شکایتش شد 70 صفحه؛ شما چی نوشتید مگر؟ پرسپولیسی‌ها تا الان باید دستمزد معوقه برانکو و دستیارانش را به اضافه هزینه دادرسی و دیرکرد می‌پرداختند. حالا پول 1300 صفحه کاغذ لایحه دفاعی هم به آن اضافه شده. فکر کنید بخواهند دو سری هم کپی بگیرند!

این خبر را به اشتراک بگذارید