• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 1 تیر 1399
کد مطلب : 102913
+
-

آموزش آنلاین با معلم‌های کارتونی

سرمایه 700هزار یورویی، استارتاپ فنلاندی را به سمت توسعه مدرسه آنلاین زبان خارجی‌اش برده است

آموزش آنلاین با معلم‌های کارتونی

یک استارتاپ فنلاندی با به‌دست آوردن سرمایه 700هزار یورویی به توسعه طرح آموزش زبان خارجه خود خواهد پرداخت؛ آموزشی که با روشی جالب و انحصاری برای کودکان بین 3 تا 10سال درنظر گرفته شده است.

اهمیت آموزش آنلاین
معمولا در پاسخ به پرسشی درباره یادگیری زبان خارجه، جملاتی همچون: «فرصت نمی‌کنم»، «وقت ندارم»، «گران است» و... را می‌شنویم. این روزها و به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری بیماری کووید -19، بسیاری از مردم به اجبار رو به آموزش آنلاین آورده‌اند. این موضوع باعث شده تا خیلی‌ها به اهمیت این امر بیش از پیش پی ببرند. با این حال باید گفت که موضوع آموزش آنلاین چیز جدیدی نیست و در بسیاری از کشورها، از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده است. شاید این روزها، نیاز به آموزش آنلاین بیشتر شده باشد، اما نباید فراموش کنیم که آموزش آنلاین در آینده باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

رشد سرمایه
به گزارش همشهری، استارتاپ Playvation  که دفتر مرکزی آن در شهر هلسینکی، پایتخت فنلاند قرار دارد، در سال2015 تاسیس شده و کار اصلی‌اش آموزش زبان خارجی است. آنها اخیرا اعلام کرده‌اند که 700هزار یورو به‌عنوان سرمایه، در مراحل اول از Sparkmind.vc دریافت کرده‌اند تا مدرسه زبان Moomin خود را که به‌صورت آنلاین کاربران را آموزش می‌دهد، توسعه دهند. Moomin یک‌سری شخصیت کارتونی فنلاندی هستند که کودکان این کشور علاقه ویژه‌ای به آنها دارند. با این سرمایه، مجموع سرمایه استارتاپ Playvation به بالای یک‌میلیون و 500هزار یورو رسیده است.

روش کار
آموزشگاه زبان Moomin محتوای یادگیری زبان به‌صورت آنلاین و دیجیتال مبتنی بر داستان را برای کودکان بین 3 تا 10سال فراهم می‌کند. رویکرد آموزشی منحصر به فرد این مؤسسه همچنین شامل جلسه‌های گروهی هفتگی است که تأکید بر تعامل بین آموزش‌دهنده و یادگیرنده دارد. این مؤسسه مطالب و ابزار گسترده‌ای (بیش از 900واحد محتوا) برای یادگیری دارد و به مربیان و والدین در نظارت بر پیشرفت و برنامه‌ریزی کمک می‌کند.

توسعه مؤسسه زبان
سرمایه جدیدی که به این استارتاپ رسیده بر سرعت رشد بین‌المللی مدرسه زبان Moomin که در واقع محصول اصلی Playvation به‌حساب می‎آید، متمرکز خواهد شد. این استارتاپ قصد دارد موقعیت خود را در بازارهای کلیدی آسیا و اروپا گسترش دهد و از ارزش برند جهانی شخصیت‌های کارتونی Moomin  بهره ببرد. این سرمایه‌گذاری همچنین برای تقویت تیم فروش و بازاریابی جهانی، شاخصه‌ای کلیدی به‌شمار می‌آید.

فرصت جدید
آنو گوتروم، مدیرعامل استارتاپ، درخصوص وضعیت کنونی می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری ما را قادر می‌سازد تا استراتژی تجاری جهانی خود را ترمیم کنیم و ارتقا دهیم. ما بسیار خوشحال و خرسند هستیم که برای اثبات مقیاس‌پذیری گزاره خود و نشان‌دادن آنچه می‌توانیم در دنیای مجازی بین‌المللی انجام دهیم، با سرمایه‌گذار جدیدمان همکاری کنیم. شرکت Sparkmind به‌سرعت فرصتی برای ایجاد این تجارت پیدا کرد و به اعتقاد من، جاه‌طلبی آنها با ما مطابقت دارد و آنها یک شریک عالی برای کمک به توسعه شرکت ما هستند».

خوشحال از سرمایه‌گذاری
وسا لاکسو، از مدیران شرکت Sparkmind در ادامه، درخصوص همکاری با استارتاپ Playvation گفت: «آموزش اولیه در دوران کودکی یک موضوع مورد علاقه برای شرکت ما محسوب می‌شود. تقاضای جهانی برای جذب راه‌حل‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌سرعت در حال گسترش و توسعه است. Playvation  به‌دلیل تعلیم و تربیت قوی مبتنی بر شواهد و داشتن کتابخانه‌ای پرمحتوا و گسترده، شرکتی برجسته در امر آموزش به‌حساب می‌آید. ما به‌خاطر سرمایه‌گذاری در این استارتاپ و حمایت از این تیم بسیار مجرب، پرشور و متخصص در امر آموزش زبان، بسیار خوشحال هستیم».

گسترش در دنیا
تاکنون این مدرسه در 27بازار بین‌المللی به امر آموزش زبان پرداخته است و بالغ بر 20هزار کاربر فعال دارد. شخصیت‌های شناخته‌شده آن، کار آموزش را با تحقیق و تمرکز روی تلفظ انگلیسی بومی انجام می‌دهند که این مهم، تلاش‌های این استارتاپ را برای مربیان و والدین جذاب می‌کند. در نتیجه، مدرسه زبان Moomin  به یک منبع اصلی یادگیری زبان برای سازمان‌هایی مانند مهدکودک‌های معمولی و مهدکودک‌های بین‌المللی در نقاط مختلف تبدیل شده است. Playvation تاکنون 9قرارداد منطقه‌ای با شرکای خود منعقد کرده است که بیشتر آنها هم‌اکنون در مسیر کاری خود قرار دارند.

رویکرد آموزشی منحصر به فرد
آموزشگاه زبان Moomin محتوای یادگیری زبان به‌صورت آنلاین و دیجیتال مبتنی بر داستان را برای کودکان بین 3 تا 10سال فراهم می‌کند. رویکرد آموزشی منحصر به فرد این مؤسسه همچنین شامل جلسه‌های گروهی هفتگی است که تأکید بر تعامل بین آموزش‌دهنده و یادگیرنده دارد

این خبر را به اشتراک بگذارید