• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101541
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/82975
+
-

با مردم

با مردم








 پرداخت بیمه بیکاری هنوز محقق نشده است
6 اسفند98بیکار شدم و برای دریافت بیمه بیکاری 2روز بعد ثبت‌نام کردم. با وجود آنکه همچنان بیکارم و در خانه پدرهمسرم مستقر شده‌ام، هنوز ریالی بیمه بیکاری برایم واریز نشده درحالی‌که پیامک تخصیص 12‌ماه بیمه بیکاری برایم آمده است. تا کی همه‌‌چیز پس از مرگ سهراب؟
علینقی از تهران

  امکانات اطفای آتش‌سوزی در گچساران در حد صفر
در آتش‌سوزی روز جمعه گچساران ‌زنان و مردان کهگیلویه و بویراحمد با دستان خالی به نبرد با شعله‌های آتش در جنگل‌های گچساران رفتند. امکانات اطفای حریق که برای امحای آتش آورده بودند ناچیز بود و مردم حتی با استفاده از شاخ و برگ درختان برای مهار آتش‌سوزی در میدان بودند. از مسئولان توقع داریم با تجهیز آتش‌نشانی‌های منطقه به حفظ منابع طبیعی و جان و مال مردم کمک کنند.
شریفیان از گچساران 


  سودهای مجامع جیب سودجویان را پر می‌کند
واریز سود مجامع شرکت‌های بورسی از طریق سجام کاری بسیار ساده است که مخصوصا از آن سرباز می‌زنند چرا که مثلا بنده برای گرفتن 580تومان سود به بانک نمی‌روم، اما هزاران نفر مثل من که نروند مجموع این رقم سر به فلک می‌زند درحالی‌که می‌توان به سادگی سود را از طریق سجام واریز کرد.
فاطمیان از تهران

  توالت‌های عمومی کرج همچنان بسته است
توالت‌های عمومی کرج قبل از کرونا وضع مناسبی نداشتند، اکنون هم ندارند ولی قرار است تا ابد بسته بمانند؟
حریانی از کرج

   واردات خودرو آزاد شود قیمت و کیفیت به تعادل می‌رسد
اگر مسئولان واردات خودرو را آزاد کنند بی‌شک قیمت و کیفیت آن به تعادل می‌رسد و ضمن پایین آمدن قیمت، خودروسازان داخلی مجبور به تولید و عرضه محصول باکیفیت می‌شوند.
توکلی از تهران 

  آتش‌سوزی تنگستان و دشتستان دل ما را سوزاند
از گردشگران بومی و مسافران توقع داریم وقتی به دل طبیعت می‌زنند، ایمنی همه‌جانبه برای خودشان و طبیعت را رعایت کنند و اجازه ندهند بی‌دقتی آنها باعث نابودی طبیعت شود. در روزهای گذشته بعد از تعطیلات عیدفطر که عده زیادی در طبیعت بودند آتش‌سوزی گسترده در تنگستان و دشتستان دل‌های ما را هم سوزاند.
عالی حسینی از بوشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید