• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101539
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/6807Q
+
-

محاکمه آنلاین قاتل خانواده

محاکمه آنلاین قاتل خانواده


«می‌خواهم شما را نزد مادرتان در بهشت بفرستم.» مرد جنایتکار پس از آنکه نامزدش را در آمریکا به قتل رساند، سراغ 2دختر خردسال او رفت و با گفتن این جمله به آنها، هر دو دختربچه را به قتل رساند و اجساد آنها را سوزاند.



به گزارش همشهری به نقل از آسوشیتدپرس، این جنایت هولناک در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا رخ داد. ماجرا از این قرار بود که زمستان سال گذشته وقتی مأموران پلیس در جریان ناپدید شدن عجیب زنی 26ساله و دختران 4و 5ساله او قرار گرفتند، تحقیقات برای یافتن آنها را شروع کردند. مأموران در جریان بررسی‌ها متوجه شدند که علاوه بر این زن و دخترانش، نامزد او نیز به طرز موموزی ناپدید شده است. تحقیقات برای یافتن ردی از گمشدگان پس از چند ‌ماه پلیس را به گاراژ خانه‌ای رساند که قبلا متعلق به ناپدید‌شدگان بود. آنها در جست‌وجوی داخل گاراژ با بقایای سوخته 3جسد مواجه شدند. اجسادی که در تحقیقات معلوم شد متعلق به زن 26ساله به نام آمارا و دختران 4و 5ساله او به نام‌های کاماریا و زانیا هستند.
ماموران پلیس که با جنایتی هولناک روبه‌رو شده بودند به تحقیقات خود ادامه دادند و شواهدی به‌دست آوردند که نشان می‌داد عامل این جنایت نامزد آمارا به نام آرزل 25ساله است. اما از این مرد خبری نبود تا اینکه معلوم شد وی همزمان با ناپدید شدن قربانیان به سرزمین پدری‌اش در تنسی آمریکا رفته و زندگی جدیدی را در آنجا آغاز کرده است. این مرد در ادامه و با دستور دادستانی به جرم 3فقره قتل دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل نامزدش و دختران او اعتراف کرد. او در تشریح ماجرای جنایت گفت: من و آمارا پسری یکساله داشتیم که مبتلا به آسم بود. در نهایت هم بر سر همین بیماری جانش را از دست داد و او را به خاک سپردیم. اما روز بعد از خاکسپاری، تصمیم گرفتم به سر کار برگردم اما همسرم و دختران او با این تصمیم من مخالفت کردند.
مرد جنایتکار که به‌عنوان مأمور امنیتی در یک شرکت بزرگ مشغول به‌کار بود، ادامه داد: آنها به من گفتند که هیچ اهمیتی به پسرمان که به تازگی فوت شده نمی‌دهم. پس از آن آمارا به آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت. او از مرگ پسرمان خیلی ناراحت بود و گفت که دیگر نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهد. همان موقع دخترها را به اتاقشان فرستادم و وقتی برگشتم آمارا با چاقو دستش را برید. به طرفش رفتم و کشان‌کشان او را به آشپزخانه بردم و وقتی دیدم قصد دارد بمیرد، کمکش کرده و او را خفه کردم. مرد جنایتکار گفت: پس از آن سراغ دخترهای نامزدم رفتم. آنها را بوسیدم و گفتم که می‌‌خواهم شما را نزد مادرتان در بهشت بفرستم. من نمی‌خواستم که آنها بدون مادر بزرگ شوند. برای همین آنها را هم خفه کردم و بعد هر 3 جسد را به گاراژ خانه سابقمان بردم و با بنزین سوزاندم. پس از آن هم به سرزمین پدری‌ام در تنسی رفتم که زندگی تازه‌ای را شروع کنم اما دستگیر شدم.
با اعترافات این مرد، قرار است وی به‌زودی در دادگاه حاضر شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا، جلسه محاکمه او به‌صورت آنلاین خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید