• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100613
+
-

فوتبال ایران

  پیشنهاد ادامه لیگ در جزیره کیش
اعضای ستاد کرونا در تازه‌ترین جلسه خود به این نتیجه رسیدند که با توجه به سفیدبودن وضعیت برخی شهرهای ایران در صورت موافقت باشگاه‌ها و سازمان لیگ می‌شود ادامه لیگ برتر را به‌صورت متمرکز در یکی از شهرهایی برگزار کرد که دیگر ابتلا به کرونا در آن دیده نمی‌شود. یکی از گزینه‌های اصلی برگزاری مسابقات لیگ برتر جزیره کیش است؛ از آنجایی که کیش تقریبا در وضعیت سفید قرار دارد و از لحاظ امکاناتی و هتلینگ نیز شرایط مطلوبی بر آن حکمفرماست، اعضای ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در جلسه دیروز این جزیره را به‌عنوان یکی از گزینه‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال مطرح کردند.

   پرسپولیس هنوز با استوکس فسخ نکرده
روز گذشته شایعه فسخ قرارداد پرسپولیس با آنتونی استوکس در رسانه‌ها منتشر شد اما حالا باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرده است. مدیر حقوقی سرخ‌ها می‌گوید این اتفاق رخ نداده اما پیگیری این باشگاه درباره غیبت استوکس می‌تواند به هر نتیجه‌ای منجر شود. باشگاه پرسپولیس آنتونی استوکس را در زمستان و دوره مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد جذب کرد اما ستاره بریتانیایی بعد از بازی با الشارجه در امارات دیگر به ایران برنگشت.

   مأموریت ویژه سعادتمند به رمضانی
با دستور احمد سعادتمند به معاون ورزشی این باشگاه و سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان، مقرر شد رمضانی نظارت ویژه‌ای بر تیم‌های پایه داشته باشد و ضمن جمع‌آوری برنامه تیم‌های پایه، سیاست‌ها و موارد مربوطه را طی گزارشی جهت تصمیم‌گیری برای فصل آتی در اختیار مدیرعامل آبی‌ها قرار دهد. احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال جهت ارتقای شرایط تیم‌های پایه این باشگاه، جلسات متعددی را با مسئولان و مربیان تیم‌های پایه داشته است.

  رسول پناه: سال آینده بدهی نخواهیم داشت
پرسپولیس سرانجام روز گذشته با کارگزار اسپانسری خود به توافق رسید و حالا در یک‌ماه آینده مبلغ ۳0-۳5میلیاردی را دریافت خواهد کرد. این رقمی است که می‌تواند مشکلات این باشگاه را حل کند اما سرپرست مدیرعاملی سرخ‌ها یعنی مهدی رسول‌پناه با طرح ادعایی تازه اعلام کرده که سرخ‌ها تا سال آینده هیچ بدهی‌ای نخواهند داشت. نکته جالب اینکه پرسپولیس ۱۱پرونده خارجی دارد و علاوه بر آن با طلبکاران داخلی مواجه است. از طرف دیگر بازیکنان این تیم نیمی از قرارداد خود را هنوز دریافت نکرده‌اند.

  گرانادا در انتظار پاسخ سپاهان
باشگاه گرانادا روز پنجشنبه با ارسال نامه‌ای رسمی به سپاهان تمایل خود را برای به خدمت گرفتن محمد محبی بازیکن 20ساله این باشگاه اعلام کرد. اما از اسپانیا خبر می‌رسد که آنچه انتقال محبی را پیچیده کرده، این است که در نامه ارسالی، باشگاه گرانادا به باشگاه سپاهان اعلام کرده بود که تا 48ساعت منتظر جواب آنها خواهد ماند اما با گذشت چند روز،طلایی پوشان اصفهانی هیچ واکنشی چه مثبت و چه منفی به درخواست رسمی این باشگاه اسپانیایی نشان نداده‌اند. علی پزشک؛ سخنگوی باشگاه سپاهان صحت پیشنهاد محبی از گرانادا را تأیید کرده اما شاید آنچه باعث شده طلایی‌پوشان تا این لحظه پاسخی به این پیشنهاد ندهند احتمالا بلاتکلیفی باشگاه‌ها در به پایان رسیدن لیگ نوزدهم است و مشخص نیست دقیقا از چه زمانی مجوز شروع تمرینات صادر می‌شود.

  طبیعی است به قهرمانی پرسپولیس معترض باشیم
سرپرست آبی‌ها در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال راضی است لیگ تعطیل شود اما پرسپولیس قهرمان بازی‌ها اعلام شود به «ورزش سه» گفت: «طبیعی است که ما راضی نیستیم. وقتی بازی‌ها تمام نشده است قهرمان اعلام کردن یک تیم به هیچ عنوان منطقی نیست.» او در مورد اینکه در صورت تعطیلی لیگ ممکن است بعضی تیم‌ها هم به کسب سهمیه آسیایی استقلال اعتراض کنند هم گفت: «این حرف‌ها را قبول دارم که به‌هرحال هر تصمیمی گرفته شود یک‌عده مخالف هستند. فدراسیون کار بسیار سختی دارد و اصلا به این راحتی نمی‌توان در مورد این مسائل تصمیم‌گیری کرد. همه تیم‌ها به فکر منافع خودشان هستند و دوست ندارند حق‌شان ضایع شود. من هم به‌عنوان کسی که در استقلال فعالیت می‌کنم منافع تیمم را درنظر می‌گیرم و فکر می‌کنم این چیز عجیبی نیست.»

  پیام احساسی پادووانی به هواداران استقلال
باوجود اینکه 2فصل قبل لئاندرو پادووانی در جریان بازی استقلال برابر فولاد با ضایعه نخاعی روبه‌رو شد و هنوز توان حرکت کردن خود را به‌دست نیاورده است، با این حال هنوز از علاقه‌اش به هواداران استقلال و البته مردم ایران صحبت می‌کند. او در این پیام از مردم ایران خواست در خانه‌های خود بمانند. در این بین احمد سعادتمند در تلاش است مطالبات این بازیکن را پرداخت کند تا این بازیکن برای درمان مصدومیت خود با مشکل روبه‌رو نشود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید