• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100362
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

    لزوم نظارت بر داروخانه‌ها
در یکی از داروخانه‌های کرج یک شربت تهیه کردم که روی آن قیمت 3 هزار تومان ثبت شده بود، ولی 4500 تومان از من دریافت شد. چرا نظارتی بر قیمت داروخانه‌ها صورت نمی‌گیرد؟
علی تراب‌پور از البرز

   تاخیر در حضور نیروهای 110
تماس با 110 برای این است که در شرایط بحرانی و در سریع‌ترین زمان ممکن نیروی انتظامی به کمک مردم بیاید. اما پیش می‌آید که حتی تا یک ساعت هم مردم منتظر این نیروها می‌مانند و با وجود تماس‌های مکرر باز هم در محل حادثه حضور پیدا نمی‌کنند.
عاطفه نوری از چهارمحال و بختیاری

   کوره‌های آجرپزی حسن‌آباد
خانه اهالی حسن‌آباد در مجاورت کوره‌ها و در معرض هوای آلوده قرار دارد و گلایه اهالی این منطقه هم به جایی نمی‌رسد. در این هوای آلوده نفس می‌کشند و بیمار می‌شوند و توانی برای مقابله با آن ندارند. 
یکی از ساکنان از یزد

   کمبود سرعت‌گیر
خیابان مینو واقع در خیابان عاشق‌آباد نیاز به نصب سرعت‌گیر دارد. وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت‌ها بدون ملاحظه رهگذران این خیابان با سرعت‌های سرسام‌آور تردد می‌کنند و باعث از میان رفتن آرامش و امنیت محله می‌شوند. قبلا چند بار هم به شهرداری درخواست داده‌ایم، اما رسیدگی نشده است.
محمدرضا قادری از اصفهان

   ترمیم آسفالت
آسفالت خیابان‌های فرعی در بوشهر بسیار ناهموار است و پیمانکار به ترمیم آن‌ها توجه نمی‌کند.
رضایی‌نژاد از بوشهر

   اجاره‌بهای سنگین
اجاره‌بها معیاری قانونی ندارد و در هر فصل یک نرخ دارد. آیا بر قیمت‌های سرسام‌آور اجاره‌خانه‌ها نظارتی وجود ندارد؟ چرا کسی به فکر مستأجران نیست؟
یک مستأجر از زنجان

   محصولات ارگانیک به کام دلالان
محصولات کشاورزی بلوچستان به‌ویژه خرما به دلیل نبود صنایع بسته‌بندی و فراوری به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و در آنجا با نام کشورهای دیگر برندسازی و به قیمت‌های گزاف فروش می‌رود. آیا بهتر نیست در همین منطقه، امکانات زیرساختی برای برندسازی این محصول صورت بگیرد تا سود آن در جیب کشاورزان کشور خودمان برود؟
امیرشاهی از کنارک سیستان و بلوچستان 

    باغ‌های زیتون اورکن‌کرد همچنان بدون آب
با توجه به تخصیص سهمیه آب انتقالی برای باغات بخش طارم سفلی تاکنون هیچ تخصیصی از این منابع آبی برای باغ‌های زیتون روستای اورکن‌کرد در نظر گرفته نشده است. از مسئولان محترم تقاضا داریم مشکل کمبود آب این روستا را حل کنند؛ به ویژه اینکه بیشترین باغ‌های زیتون شهرستان در این روستا واقع شده است. 
محمد علویان از قزوین

   نقل‌وانتقال آهن و میلگرد با نیسان
نقل‌وانتقال آهن و میلگرد در اراک با نیسان انجام می‌شود که بسیار پرخطر است. لطفا مسئولان بر فعالیت آهن‌فروشان نظارت و آنها را به استفاده از وسایل نقلیه مجاز در حمل‌ونقل آهن ملزم کنند. 
مرادخانی از مرکزی

   ضعف آنتن‌دهی تلفن‌همراه
روستای چشمه‌کبود کمتر از ۵کیلومتر با شهر ایلام فاصله دارد، اما آنتن‌دهی تلفن‌همراه در این روستا بسیار نامناسب است. لطفا مسئولان مخابرات رسیدگی کنند.
خلیلی از ایلام

این خبر را به اشتراک بگذارید