• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 20 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100227
+
-

2 تیم نه؛ 4تیم مخفیانه تمرین می‌کنند

ویسی: مردم چند وقتی فوتبال نبینند اتفاقی نمی‌افتد

محمد زارعی

عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان با اشاره به عزم سازمان لیگ برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر، آن‌هم در شرایط فعلی کشور که با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند، گفت: «من مصاحبه‌ای از پزشک فیفا خواندم که ما تا 2ماه آینده نمی‌توانیم به تیم‌ها مجوز شروع بازی‌ها را بدهیم. از طرفی هم بوندس‌لیگا اعلام کرده از 2هفته آینده بازی‌ها را شروع خواهیم کرد. من واقعا نمی‌دانم ارتباط این 2موضوع با هم چگونه است اما هر نظری مسئولان پزشکی کشور بدهند قابل احترام است. در همه حال سلامت جامعه مهم‌تر از همه مسائل است. باید قوانینی که وزارت بهداشت در نظر می‌گیرد را اجرا و رعایت کنیم.»
او با اشاره به تبعات بیماری کرونا در بین بازیکنان حرفه‌ای، مواضع مدیران تراکتور و پدیده تأکید کرد: «ممکن است باشگاهی به یک‌بازیکن یک‌میلیارد تومان هم داده باشد اما با ادامه لیگ او رباط پاره کند و باشگاه با وجود هزینه میلیاردی، این بازیکن را یک فصل را از دست بدهد ولی با تمام تفاصیل جان بازیکن در خطر نیست اما اگر خدای نکرده اگر بازیکنی کرونا بگیرد و ریه‌اش دچار مشکل شود ممکن است جانش را از دست بدهد. مطمئن باشید امثال زنوزی و حمیداوی نظر کارشناسان پزشکی را بیان کرده‌اند. حالا هم بهتراست ما نظر ندهیم و خود کارشناسان پزشکی نظر بدهند چراکه امثال ما هر حرفی بزنیم طوری برداشت می‌شود که یا به نفع یا ضررمان صحبت کردیم. بهتر است به‌جای ویسی، زنوزی و حمیداوی، کارشناسان پزشکی نظر بدهند.»
او با اشاره به صحبت‌های فیروز کریمی منبی بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر به‌دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: «من مصاحبه آقای کریمی را خواندم، دستش درد نکند. واقعا عالی گفتند. بعد از آن کانون مربیان و آقای ذوالفقارنسب هم بیانیه خوبی دادند. الان شاید بگویند فلان‌جا باز شده است اما دلیل نمی‌شود. برخی برای امرار معاش با رعایت موارد بهداشتی و رعایت فاصله‌ها کسب و کارشان را شروع کرده‌اند. ولی در فوتبال بازیکنان‌ها با هم تنه به تنه می‌شوند و برخورد دارند. الان در باشگاه آث‌میلان هم 3نفر به این بیماری مبتلا شدند. مردم چند وقتی فوتبال نبینند اتفاقی نمی‌افتد.»
ویسی تأکید کرد: «من الان خودم 2‌ماه است که به خانه‌ام نرفتم و در تهران هستم. نه می‌گویند لیگ برگزار خواهد شد، نه می‌گویند تعطیل می‌شود. حالا سال آینده را هم از دست می‌دهیم. باید ببینیم مسئولان ستاد مبارزه با کرونا چه تدابیری دارند. »او درباره اینکه در یک برنامه تلویزیونی اعلام شده 2تیم دارند تمرینات خود را پیگیری می‌کنند اما چرا نام این تیم‌ها را نگفته، تأکید کرد: «2تیم نه، 4تیم هستند که تمرینات گروهی خود را پیگیری می‌کنند اما در آن برنامه تلویزیونی وقتی ابراهیم صادقی گفت 2تیم، من هم روی همان 2تیم حرف را پیش بردم. درست نیست اسم این تیم‌ها را بگویم! اولا دوستان ما هستند بعد از آن هم می‌گویند سند بیاور که جنجال‌های خود را دارد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید