• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 20 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100209
+
-

نکته بازی

اتفاقا خدا را شکر کن عادل نیست!
سیاوش یزدانی با انتشار عکسی از خودش در کنار عادل فردوسی‌پور یادآوری کرده که جای مجری محبوب برنامه نود خالی است. صدالبته که مدافع استقلال در این زمینه حق دارد و دمش هم گرم که از مغضوب بی‌گناه صداوسیما یاد می‌کند، اما انصافا سیاوش جزو کسانی است که از غیبت عادل سود می‌برند. یعنی ویژگی‌های فنی و رفتاری یزدانی طوری است که قشنگ هر هفته می‌توانست سوژه آیتم طنز «نود درجه» باشد یا اینکه عادل به‌صورت زنده هنگام گزارش مسابقات استقلال با چندتا از آن گوشه و کنایه‌های ناب از خجالت او دربیاید؛ مخصوصا که همه می‌دانند عادل در مورد رفقای خودش بی‌رحمانه‌تر هم برخورد می‌کند! البته که همه اینها شوخی است و این روزها حتی دل کسانی که به تندی مورد نقد فردوسی‌پور قرار گرفته بودند هم برای او تنگ شده.

صفر تا صدش پای خودتان است
درست در شرایطی که این‌همه در مورد انبوه بدهی‌های خارجی سرخابی‌ها حرف زده می‌شود، باشگاه استقلال با یک شکایت جدید و در حقیقت یک «مفت‌بازی» دیگر روبه‌رو شد. بر این اساس نیکولای بودوروف که پس از مدت بسیار کوتاهی حضور در استقلال قراردادش را به‌طور یکطرفه فسخ کرد و رفت، از آبی‌ها شکایت کرده است. ظاهرا این بازیکن مهلتی به باشگاه داده بود تا 60هزار دلار دستمزدش را بپردازند، اما چون این اتفاق در زمان مقرر رخ نداد، بودوروف روی همه رقم قراردادش یعنی 125هزار دلار شکایت کرد. این یعنی مثل آب خوردن طلب یک بازیکن خارجی که به هیچ کار تیم هم نیامد، دوبرابر شد. اجازه بدهید یادآوری کنیم این بازیکن بهمن‌ماه گذشته جذب شد، کنار اسماعیل خلیل‌زاده عکس یادگاری گرفت و صفر تا صد مسئولیتش متوجه مدیران فعلی استقلال است.

اظهاراتتان آرشیو می‌شود
شکایات متعدد از پرسپولیس در فیفا باعث نگرانی هواداران شده و آنها می‌ترسند درست سر یک بزنگاه مهم، تیم با کسر امتیاز یا محرومیت مواجه شود. با وجود این مدیران پرسپولیس به‌طور مکرر و با لحنی قاطعانه از امن بودن شرایط حرف می‌زنند. مهدی رسول‌پناه می‌گوید ایجاد نگرانی‌ها شیطنت است و باشگاه همه‌‌چیز را در کنترل دارد، معاون حقوقی هم از همکاری فیفا و روی روال افتادن امور سخن می‌گوید. ما که نمی‌دانیم داخل باشگاه چه خبر است، اما در حد بضاعت یک رسانه فقط هشدار می‌دهیم همه این اطمینان خاطرهایی که دارید به هواداران می‌دهید را آرشیو می‌کنیم و خدای ناکرده اگر اتفاقی مغایر با این رخ داد، ما می‌دانیم و شما. البته که مدیران زیادی در فوتبال ایران شاهکار زدند و هیچ اتفاقی رخ نداد، اما در هر صورت ما این جملات را نگه می‌داریم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید