• یکشنبه 20 اسفند 1402
  • الأحَد 29 شعبان 1445
  • 2024 Mar 10

2 بهار در تهران

معاون شهردار تهران از اجرای‌برنامه‌ «بهار ایران-بهار قرآن» در ماه رمضان و نوروز تهران خبر داد
امسال تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، سبب شد تا مدیران فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برنامه‌های ویژه‌ای را برای این ایام پیش‌بینی و اجرایی کنند؛ ازاین‌رو معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران برنامه‌های رمضانی و نوروزی را در قالب پویش «بهار ایران - بهار قرآن» در مساجد و بوستان‌ها اجرا می‌کند.

شادی دشمن؛ تلخ‌کامی مردم

رهبر حکیم انقلاب در دیدار پنجشنبه هفته گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان آخرین اجلاسیه دوره پنجم این مجلس با اشاره به برخی تحولاتی که باعث تلخ شدن کام مردم و کشور پس از انتخابات می‌شود، تصریح کردند: «آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است؛ شیرینی مجلس جدید را این‌جور چیزها از بین می برد. باید خیلی مراقبت کرد؛ باید خیلی مراقبت کرد.»

تأثیر اختلافات در ناکارآمدی

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود به پرهیز از اختلافات دشمن‌شاد کن در مجلس آتی اشاره کردند و نمایندگان را از آن برحذر داشتند.

ماه رمضان فرصت خدمت به مردم است

ماه رمضان یکی از پر برکت‌ترین ماه‌های مسلمانان است که خداوند در این‌ماه به بندگان خود برکت و روزی فراوان می‌دهد. امسال این ‌ماه با آغاز سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی مقارن شده است.

کاسبی با خون کودکان

جنگ غزه و خونریزی بی‌سابقه‌ای که از 7 اکتبر، یعنی 5‌ماه پیش در یکی از متراکم‌ترین مناطق زمین رخ داد، نتیجه اصلی خود را در بازارهای سهام آمریکا نشان داد.

من شهر دارم

حمله تمساح خونی به گیشه