• جمعه 22 دی 1402
  • الْجُمْعَة 1 رجب 1445
  • 2024 Jan 12

جزئیات تازه از نقشه تروریست‌ها

بازداشت 35 نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری کرمان
وزارت اطلاعات در نخستین ساعت‌های روزگذشته در اطلاعیه‌ای درباره فاجعه تروریستی کرمان از بازداشت ۳۵نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری خبر داد.
خبرنگاری که با شهادت همسر، 2 پسر، نوه و ۸ عضو دیگر خانواده‌اش هنوز ایستاده است

جوانمرد رسانه

وائل حمدان ابراهیم الدحدوح، ‌زاده ۳۰آوریل۱۹۷۰ در یکی از محله‌های قدیمی شهر غزه به نام الزیتون است. از کودکی با کنیه ابوحمزه او را صدا می‌کردند.

ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا

توقیف نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در حالی رخ داد که در چارچوب حق قانونی جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از منافع ملی قابل تجزیه و تحلیل است، چراکه پیش‌تر همین نفتکش، اقدام به سرقت نفت ایران کرده بود.

شهادت 4کودک در هر ساعت

در 3‌ماه گذشته، خاک غزه یا ویرانه‌های آن اجساد هزاران کودک فلسطینی را در برگرفته و به بزرگ‌ترین گورستان کودکان جهان تبدیل شده است.

خبر آخر/حمله حماس و حزب‌الله به صهیونیست‌ها

حماس روز گذشته اعلام کرد یک تانک مرکاوا، ۷ خودروی نظامی و ۲گروه از نظامیان صهیونیست را در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه مورد هدف قرار داده است.

تلافی سرقت!

روز گذشته توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأیید شد. براساس اعلام روابط‌عمومی نیروی دریایی ارتش، این نیرو یک نفتکش آمریکایی را با حکم قضایی در آب‌های دریای عمان توقیف کرده است.

گشایش بخت زوج‌های جوان

صف دریافت وام ازدواج تا پایان اسفند ماه صفر می‌شود.
گفت‌وگو با رابعه اسکویی بازیگری که این روزها به چند دلیل سر زبان‌ها افتاده است

40کیلو وزن کم کردم، همین!

حدود 3دهه پیش به ‌طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و در این سال‌ها در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است. رابعه اسکویی که پیش‌تر به‌ عنوان بازیگر مجموعه‌های کمدی شناخته می‌شد، در تازه‌ترین حضورش در تلویزیون با نقش «طلا»، جادوگر سریال مستوران خوش درخشیده و وجهه دیگری از هنرش را به رخ مخاطبان تلویزیون کشیده است.

شلیک به نمایندگان افکارعمومی