• شنبه 9 دی 1402
  • السَّبْت 17 جمادی الثانی 1445
  • 2023 Dec 30

طوفان دوباره یمنی‌ها

مردم یمن از اقدامات نیروهای مسلح کشورشان در حمایت از فلسطینی ها تقدیر کردند
با وجود همه ادعاها و شعارهایی که طی 2هفته گذشته واشنگتن و مقامات کاخ سفید در ارتباط با تشکیل ائتلاف دریایی در دریای سرخ و علیه یمن مطرح کردند، به‌ نظر می‌رسد که تهدیدات مقامات آمریکایی درباره تشکیل ائتلاف نظامی در دریای سرخ چندان نتوانسته تغییری در مواضع یمنی‌ها در حمایت از مردم فلسطین ایجاد کند.

سرعت لاک‌پشتی ، قیمت خرگوشی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بالاخره اعلام کرد که تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی حدود 30درصد افزایش می‌یابد. این درحالی است که بعضی از اپراتورها درخواست افزایش 100درصدی تعرفه‌ها را داشتند.

فرصت محدود اپراتورها برای بهبود شبکه

نرخ ارز طی 6سال گذشته با تغییرات قابل‌توجهی همراه بوده و این در حالی است که تعرفه اینترنت افزایش نداشته است. گاهی برخی، قیمت اینترنت را با نان مقایسه می‌کنند، اما به این نکته هم باید توجه شود که دولت برای نان، یارانه می‌دهد.

شهردارپایتخت سخنران مراسم 9دی تهران

همزمان با 9دی‌ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیش ‌از هزار شهر کشور، میزبان برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوعی خواهند بود که به‌ مناسبت گرامیداشت حماسه حضور مردم ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

یک‌سوم طلافروشان مالیات نمی‌دهند

در شرایطی که موج شایعه‌سازی‌ در مورد افزایش مالیات طلافروشان ظرف روز‌های گذشته چالش‌برانگیز شده است، اطلاعات موجود نشان می‌دهد اولا افزایش نرخی برای دریافت مالیات در کار نیست و دوماً طبق آمارها 74درصد طلافروشان یا مالیاتی پرداخت نمی‌کنند یا حداکثر مالیات بر درآمد پرداختی آنها 15میلیون تومان در‌ماه است.

چه مشاغلی در سال 2023 پردرآمدترین بودند؟