• سه شنبه 21 آذر 1402
  • الثُّلاثَاء 29 جمادی الاول 1445
  • 2023 Dec 12

نقشه جدید برای خیابان سی‌تیر

جزئیات طرح جدید ساماندهی اغذیه‌فروشان خیابان سی‌تیر که برای همسایگانش مشکلات زیادی ایجاد کرده بودند
همه‌اش شایعه بود. اغذیه‌فروشان از خیابان سی‌تیر نمی‌روند. شهرداری طرحی را درنظر دارد که تا شب عید این خیابان را از مشکلات ترافیکی و بهداشتی نجات دهد تا هم اغذیه‌فروشان، هم شهروندان و هم همسایگان این مسیر بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.
تبلیغات مبتذل ساسی به کمپین شادی پیرمرد رشتی باخت

ضربه فنی

چرا رقص و آواز پیرمرد رشتی با آن صدای خش‌دار و لهجه شمالی گوشه خیابان درحالی‌که جمعی از مردم، دورش را گرفته بودند و با او همنوا شده بودند، پربازدید شد؟

درباره کمپین صادق بوقی

یکم. چرا ضدانقلاب درس نمی‌گیرد؟ این سطح از بلاهت در دشمن این خاک جالب است. سال‌ها فکر می‌کردند هر کس در این مملکت روسری‌اش عقب است مقابل نظام قرار دارد.

فاکتور سنگین یمن روی دست صهیونیست‌ها

«یمنی‌ها در یک‌ماه گذشته از ورود 14هزار کشتی و قایق به بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کرده‌اند که این کار نزدیک به 3میلیارد دلار خرج روی دست تل‌آویو گذاشته است.»‌ این توییت «میسرا آمارش»، تحلیلگر و روزنامه‌نگار هندی در شبکه اجتماعی ایکس توییتر سابق است.

«امید» کجاست؟

امید هنوز از سیبری به ایران بازنگشته است. همه گونه‌های مهاجری که همزمان با او به ایران می‌آمدند از حواصیل‌ها و انواع غازها گرفته تا درناهای خاکستری و طناز به زیستگاه‌های زمستانی خود در ایران رسیده‌اند ولی خبری از امید نیست.

آب دریا‌ ‌ چه زمانی به استان‌ها می‌رسد؟‌

طرح انتقال آب دریای عمان به شرق کشور یعنی 3 استان سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و خراسان‌رضوی از سال1396 ‌ مطرح‌ و در نهایت سال1399 مجوز انتقال 4میلیارد متر مکعب ‌آب از منطقه‌ای به نام رمین در 60کیلومتری شرق چابهار از سوی محیط‌زیست صادر شد.

مبارزه علیه پرفشاری خون

آب دریا‌ ‌ چه زمانی به استان‌ها می‌رسد؟‌