• دو شنبه 6 آذر 1402
  • الإثْنَيْن 14 جمادی الاول 1445
  • 2023 Nov 27

نقشه صهیونیست‌ها برای فرار از تحقیر

صهیونیست‌ها می‌خواهند شکست خود را به یک حریف قدرتر، مثل ایران نسبت دهند
نبرد طوفان‌الاقصی و تحولات بعدی آن را باید یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ مقاومت ضدصهیونیسم دانست. برای اولین‌بار نیروهای مقاومت فلسطینی با ورود به سرزمین‌های اشغالی ضربه سختی به اسرائیلی‌ها وارد کردند و آنان را در نبرد زمینی برای فتح غزه ناکام گذاشتند.

شکست پشت شکست

اگر بخواهیم شکست‌های رژیم صهیونیستی در 49روز جنگ علیه نوار غزه را فهرست کنیم، احتمالا موارد موجود در این فهرست از تعداد انگشتان یک دست فراتر خواهد رفت.

5تصویر از دومینوی شکست رژیم صهیونیستی

در شرایطی که آتش‌بس موقت و استمرار آن در غزه ضرورتی انسانی به‌حساب می‌آید، اما نکته‌ای که در این میان نباید از نظر دور داشت، دومینوی شکست‌های رژیم‌صهیونیستی است.

نان قاچاقچیان آرد، آجر شد

اجرای طرح هوشمند‌سازی‌ یارانه آرد و نان کشور، ضمن حذف صرفه اقتصادی قاچاق، 1.5میلیون تن در مصرف آرد صرفه‌جویی شده و 27هزار میلیارد تومان از اعتباری که می‌توانست خرج هدررفت این کالای اساسی شود، در خزانه دولت باقی مانده است.

سرپناهی برای ترنس‌های آسیب‌دیده

دچار ملال جنسیتی هستند و در جامعه با عنوان ترنس شناخته می‌شوند. این افراد با توجه به شرایط روانی خاصی که دارند، نیازمند توجه و برخی از خدمات و امکانات هستند. در این میان ترنس‌هایی که به نوعی گرفتار آسیب‌های اجتماعی اعم از معتادان متجاهر و بی‌خانمان ... شده‌اند شرایط دشوارتری را تجربه می‌کنند، چرا که از یک‌سو خانواده، پذیرای آنها نیست و از سوی دیگر در شهر، سرپناه و جای امنی برای گذران شب ندارند.

افزایش 9 برابری جمعیت قرق‌ها

رتبه تک‌رقمی برای درمان سکته مغزی