02
دو شنبه 6 آذر 1402
شماره 8954
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل نوین روابط چین و ایران

تهران و پکن طی 2 سال‌اخیر وارد عصر تازه‌ای از روابط دوجانبه شده‌اند.
ویژه
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در دیدار سفرای ایران در ارمنستان و جمهوری‌آذربایجان بر تثبیت صلح در قفقاز تأکید کرد.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه یکشنبه شب هیات دولت با اشاره به اینکه جنبش مقاومت حماس پس از 45 روز جنایتگری، بمباران و حملات بی امان صهیونیست‌ها، امروز با دراختیار گرفتن مدیریت صحنه و ابتکار عمل، صهیونیست‌ها را مجبور به پذیرش آتش‌بس و شروط خود کرده، گفت: ‌بی‌تردید پیروزی نهایی ملت فلسطین با غلبه بر اشغالگران و نابودی رژیم صهیونیستی به‌زودی رقم خواهد خورد.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه و جمعی از اعضای شورای‌عالی این قوه، از آخرین دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

آرایش سیاسی در دوئل انتخابات

جبهه‌بندی جناح‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی چگونه است؟
گزارش
قریب به 3‌ماه دیگر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برگزار می‌شود و در این راستا چیستی آرایش سیاسی جناح‌ها، موضوعی است که بخش قابل‌توجهی از بدنه جامعه را درگیر خود ساخته است.

ماجراهای وزارت بازرگانی

تلاش مشترک 2دولت برای احیای یک وزارتخانه
دولت‌های روحانی و رئیسی در تلاشی مشترک و حداقل ۶ساله سعی در احیای وزارت بازرگانی با هدف کنترل بر واردات و صادرات اقلام اساسی مردم و کنترل بیشتر بازار و قیمت‌ها داشته‌اند؛ تلاشی که تاکنون به نتیجه نرسیده است .
توانمندی‌های ویژه‌ «دیلمان»
جدیدترین ناوشکن نیروی‌دریایی به نام «دیلمان» به‌زودی رونمایی می‌شود. امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش دراین‌باره اعلام‌کرد: ناوشکن دیلمان از فناوری‌های نوین و تجهیزات نوین بهره می‌برد .
PDF سیاست
کوتاه سیاست
X
X