• چهار شنبه 10 آبان 1402
  • الأرْبِعَاء 17 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Nov 01

سوغات 3میلیارددلاری سفر چین برای شهر

شهردار تهران با حضور در پارلمان شهری جزئیات قراردادها و تفاهمات انجام شده در چین را تشریح کرد
علیرضا زاکانی، شهردار تهران سفر 13روزه‌ای به کشور چین داشته که در این سفر توافقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی به ارزش بیش از 3میلیارد دلار انجام شده و به‌اذعان اعضای شورای شهر تهران در تاریخ بلدیه بی‌نظیر و کم‌سابقه بوده است.

خفه خون غرب

درحالی‌که رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد محسوس و قابل ارائه‌ای علیه حماس به‌دست نیاورده و علی‌الدوام از پیروزی در برابر این مجموعه نظامی سخن‌پراکنی می‌کند، ارتش اشغالگر این رژیم با حمله به اردوگاه جبالیا دست به جنایتی هولناک زد تا یک‌بار دیگر عیان شود که هدف تل‌آویو، کشتن غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان است، نه رزمندگان حماس.

روزی که باطن ها آشکار می‌شود

بدون تردید عملیات طوفان‌الاقصی یکی از مهلک‌ترین و دردناک‌ترین ضرباتی است که رژیم سفاک صهیونیستی در طول عمر سراسر نکبت ۷۵ ساله خود دریافت کرده است.

عراق چطور متحول شد؟

عراق کشوری به گستره یک تاریخ طولانی است و حضور حکومت‌های مختلف، اما نگاهی به 25سال اخیر این کشور از یک تغییر بزرگ حکایت دارد.

زمینی‌ها سالاد فضایی می‌خورند

گیاهان به‌طور طبیعی برای رشد در محیط‌های چالش‌برانگیز، سازگار می‌شوند. با جهش‌های طبیعی، صفات جدیدی مانند تحمل خشکی و مقاومت در برابر بیماری ایجاد می‌شود که می‌تواند به رشد گیاه کمک کند.

مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ها نصف شد

شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور می‌گوید: سهم مازوت در سبد سوختی نیروگاه‌ها در سال1401 از میزان 9.4درصد به 4.3درصد در سال1402 کاهش یافته است.

نرم‌افزارها و هوش مصنوعی، دستیار پزشکان

هوش مصنوعی علیه مسمومیت دارویی