• چهار شنبه 26 مهر 1402
  • الأرْبِعَاء 3 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 18

صهیونیست‌ها در دادگاه نسل‌کشی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: اگر جنایات در غزه متوقف نشود، نمی‌توان جلوی مقاومت را گرفت
رهبر معظم انقلاب ، صبح دیروز سه‌شنبه در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، خواستار یک جهش تازه و مبتکرانه علمی و ورود به فصل تازه‌ای از فعالیت‌های نوآورانه در مراکز و محیط‌های علمی-دانشگاهی شدند.
امروز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد

جنایت وحشیانه در قتل‌عام بیماران

سخنگوی‌وزارت‌بهداشت‌تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 500 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ضربات جبران‌ناپذیر مقاومت به رژیم صهیونیستی

در نبرد اخیر میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی شاهد این موضوع بودیم که نیروهای مقاومت فلسطینی از انقلاب سنگ به پیشرفته‌ترین شیوه‌های جنگی و استفاده از به‌روز‌ترین سلاح‌ها و پهپادها رسیده‌اند.

مادران؛ حماسه‌سازان طوفان‌ الاقصی

«اسرائیل تمام خانواده‌ها را در غزه کشت. آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، یک عملیات نظامی نیست، بلکه یک حمله و قتل عام غیرنظامیان بی‌گناه است.

خرید واگن مترو و اتوبوس برقی برای تهرانی‌ها

سفر علیرضا زاکانی، شهردار تهران به چین ابعاد مختلفی دارد. شرکت در اجلاس شهرداران کلانشهرهای راه ابریشم مهم‌ترین محور این سفر است که زاکانی به دعوت رسمی شهردار پکن در آن شرکت می‌کند.

7هزار طرح اشتغال‌زایی جایگزین کولبری

مصائب کولبران موضوع جدیدی نیست. بارها از زمستان‌های استخوان‌سوز و مسیرهای سخت‌گذر برای امرارمعاش و داشتن یک لقمه نان شنیده‌ایم و روایت‌ها را خوانده‌ایم.

محیط‌بانان در بازی‌های رایانه‌ای

راهگذر جنوب از شلمچه تا گوادر

هم عهدی با امام و شهدا