• سه شنبه 18 مهر 1402
  • الثُّلاثَاء 25 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 10

اتوبوس‌های برقی از پکن به تهران می‌رسند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با همشهری، آخرین وضعیت ناوگان و تأمین اتوبوس‌های برقی را تشریح کرد
ترافیک و آلودگی هوا چالش‌های جدی پایتخت هستند که بهبود و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مهم‌ترین گزینه در کاهش و برون‌رفت از این چالش‌ها به شمار می‌رود.

فرار از تحقیر با مظلوم‌نمایی

فروپاشی هیمنه نظامی – امنیتی رژیم صهیونیستی در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی»، این رژیم و حامیانش را وادار کرده برای فرار از تحقیر ناشی از «غافلگیری بزرگ»، سیاست «مظلوم‌نمایی» را در دستورکار قرار دهند و بکوشند جای «ظالم» و «مظلوم» را تغییر دهند.

سبک کردن بار شکست تحقیر با مظلوم‌نمایی

عملیات باشکوه طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی را با شوک بزرگی مواجه کرد؛ شوکی که تا به امروز، صهیونیست‌ها مانند آن را تجربه نکرده بودند.

سناریوی تازه برای افسانه هولوکاست

روزهای آینده بی‌گمان روزهای سرنوشت‌سازی در نوار غزه و همچنین سرزمین‌های اشغالی است؛ چون رژیم غاصب صهیونیستی برای عملیات اخیر و بی‌سابقه گروه‌های مقاومت فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی که همه هیمنه دروغین آن را یکباره فروریخت، واکنش‌های گوناگونی از خود نشان خواهد داد.

تولدی دیگر برای خانه‌های تاریخی

توسعه فضاهای فرهنگی و گردشگری پایتخت از جمله برنامه‌های اصلی و سیاست‌های کلی شهرداری تهران در این دوره از مدیریت شهری به شمار می‌رود.

خانه‌سازی سرعت گرفت

برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تسهیل و تقویت تولید مسکن، روند کاهشی ساخت‌وساز مسکن که در بهار سال گذشته آغاز شده بود را تغییر داد و تولید مسکن را بهبود بخشید.

پشت پرده دپوی خودروها در پارکینگ‌های خودروسازان

چالش برسر احتکار خودرو در پارکینگ‌های خودروسازان همچنان ادامه دارد. وزارت صنعت این موضوع را عمدی نمی‌داند اما روز گذشته رئیس قوه قضاییه دپوی خودرو توسط خودروسازان را سئوال برانگیز دانست و اعلام کرد دستورات لازم به سازمان بازرسی ارائه شده است.

32هزار کودکستان زیر چتر آموزش و پرورش

صید ترال تا ابد ممنوع

بازی هاشم‌پور همتراز مرحوم انتظامی