08
سه شنبه 18 مهر 1402
شماره 8906
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در چند روز گذشته عمل جراحی زیبایی برای ۳۰دانش‌آموز نیازمند به‌صورت رایگان انجام شد. تعجب کردید؟
دانشمندان دانشگاه معروف ام‌آی‌تی و همکاران چینی‌شان، روی طرحی انقلابی کار می‌کنند که ممکن است زندگی بشر را در آینده تغییر دهد.
جهان نما
همه ما بارها به مرگ فکر کرده‌ایم؛ به اینکه اگر از دنیا رفتیم و در مراسم خاص یکی از عزیزانمان‌ نبودیم، از ما یاد خواهند کرد؟ اما به این هم فکر کرده‌ایم که یادگاری از خود باقی بگذاریم که در آن روز خاص، به شکلی در مراسم حضور داشته باشیم؟

در انتظار بهبود

اول آخر
عکس ها: علیرضا معصومی
بلای جهانی بی‌خانمانی

بلای جهانی بی‌خانمانی

شهرها را به خانه‌هایشان می‌شناسند اما در هر شهر و در هر جایی از جهان، افرادی هستند که هیچ خانه و سرپناهی ندارند. در بعضی شهرها این افراد به چشم می‌آیند و در جاهای دیگر، کسی آنها را نمی‎بیند، اما آمار جهان بی‌خانمانی، چنان شوکه‌کننده است که قابل چشم‌پوشی نیست.
زنگ تفریح ورزش
زنگ تفریح ورزش
هنوز در بسیاری از مدارس کشور، زنگ ورزش تفاوتی با زنگ تفریح ندارد. هنوز خیلی از مدیران مدارس، زنگ ورزش را تنها برای استفاده معلمان ریاضی و فیزیک و برگزاری کلاس‌های جبرانی، در جدول برنامه‌های مدرسه می‌گنجانند و بدتر از این‌ها، برخی از مدارس در عمل، اصلاً زنگی به نام زنگ ورزش ندارند.
بوک مارک
ما در معابر طولانی و پیچاپیچ عمرمان خوش‌خوشان و بسا که با خون‌دل از کنار همه‌ جور دیوار و حصار عبور کرده‌ایم، حصارهایی از الوار پوسیده و خشت و آجر و سیمان و آهن اما یک لحظه هم به این فکر نکرده‌ایم که پشت این حصارها چه می‌گذرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مردم آنقدر ساده‌لوح هستن که ترجیح می‌دن یه سکه داخل چاه آرزو بندازن، به جای اینکه برن با همون سکه شام بخرن... .