16
سه شنبه 18 مهر 1402
شماره 8906
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان چین اول برنج

‌خبر روز
برداشت چین اول برنج در مازندران کامل و آنطور که خبرها حاکی است برداشت رتون‌ یا چین دوم برنج رتون از پرورش دوباره ساقه‌های شالی پس از برداشت محصول اول به‌دست می‌آید، نیز آغاز شد.
ویژه
‌علی شهریارپور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری: 509میلیارد و 600میلیون تومان اعتبارمحرومیت‌‌زدایی کشور به استان اختصاص یافته که در مقایسه با اعتبارات محرومیت‌زدایی سال1401 از رشدی معادل 7.1درصد برخوردار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: راه‌اندازی مجدد ۲۰ واحد راکد هدف‌گذاری‌ شده بود که در نیمه اول امسال ۱۳واحد به چرخه تولید بازگشتند.
اقتصاد
رئیس‌جمهور چند روزی است که ۲قانون ایجاد مناطق آزاد تجاری – صنعتی سرخس و مازندران را برای اجرا به دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرده است.

شادی در محله‌های کم‌برخوردار اصفهان

شهرداری اصفهان همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برنامه‌هایی را برای شادی‌آفرینی در محله‌های کم‌برخوردار تدارک دیده است‌
گزارش
سی‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با اجرای بیش از 280برنامه شهری و محله‌محور همراه است.

جهاد روشنایی در بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر از اجرای طرح عملیات جهادی روشنایی خبر داد و گفت: پیش‌بینی شده با اجرای کامل این طرح شاهد بهبود وضعیت روشنایی در معابر شهری در شهرستان‌های مختلف استان باشیم.
علت فوت دانش‌آموز عشایری در خوزستان چه بود؟
در هفته جاری یک دانش‌آموز دختر به نام مستانه شاهپری در منطقه عشایری ایذه درگذشت‌ و خبر فوت او منتشر شد‌ که حالا رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان دلیل فوت او را زنبورگزیدگی اعلام کرد.
‌سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس: پروژه خط دوم آبرسانی از سددرودزن به شیراز در سفر آینده رئیس‌جمهوری به فارس بهره‌برداری می‌شود که با بهره‌برداری از آن هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی می‌شود.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
مدیرکل دامپزشکی سمنان با اشاره به فعالیت ۱۵شرکت دارویی با تولید ۴۴۶قلم انواع داروی دام و طیور در این استان گفت: ۸۵درصد انواع داروهای دام و طیور کشور در این استان تولید می‌شود.