13
سه شنبه 18 مهر 1402
شماره 8906
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پدر باید رفیق اول فرزندش باشد

میوه زندگی
وقتی صحبت از تربیت کودک می‌شود، اغلب این کار مهم را وظیفه مادر می‌دانند و معتقدند نقش پدر تامین معیشت زندگی است، غافل از اینکه دخالت پدر در امور تربیتی کودک و به‌خصوص برقرار کردن رابطه دوستانه با او در تکامل شخصیتی فرزند تأثیر زیادی دارد. حضور پدر در زندگی کودک، به او عزت‌نفس بخشیده و توانایی‌اش را برای حل مسائل دوچندان می‌کند.
ویژه
ازدواج، پیوند 2 نفر نیست؛ پیوند 2 خانواده است. شما علاوه بر اینکه تصمیم به ازدواج می‌گیرید، باید خود را با رفتارهای خانواده همسرتان هم تطبیق دهید. عادات، رفتارها و رسم و رسوم هر خانواده با دیگری متفاوت است و راضی نگه داشتن همه، کار آسانی نیست.
اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموزان باارزش و باغیرت امروز در خط شهدا قرار دارند و به همین دلیل همیشه مورد هجمه دشمن هستند.

بانوانی که کارآفرینی، کسب‌وکارشان است

کارآفرینان نوزدهمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی»، مصداق ضرب‌المثل «مُشت نمونه خروار» هستند
گزارش
200غرفه نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی شهرداری تهران در 2طبقه از ساختمان مرکزی بوستان گفتگو جانمایی شده‌اند؛ غرفه‌های کوچک و بزرگی که ویترین‌ها و قفسه‌هایشان با محصولاتی از انواع پوشاک ایرانی- اسلامی، زیورآلات دست‌ساز، تزیینات و خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه، پر شده‌اند.