• شنبه 7 مرداد 1402
  • السَّبْت 11 محرم 1445
  • 2023 Jul 29

جولان پهپادهای ایرانی در حیاط‌خلوت آمریکا

مقامات واشنگتن به‌شدت نگران سطح بالای همکاری‌های دفاعی و نظامی کشورهای آمریکای لاتین با ایران هستند
ترس از نفوذ و گسترش روابط نظامی و سیاسی ایران با کشورهای آمریکای لاتین در بسیاری از رسانه‌ها و حتی نقل قول‌های مقامات آمریکایی موج می‌زند.
مردم ایران یکصدا در روز عاشورا فریاد «لبیک یا حسین» سر دادند

گر خوانمش قیامت دنیا، بعید نیست

این شهر همان شهر است؛ همان شهری که هفته قبل می‌دیدیم، همان شهری که ماه‌های قبل می‌دیدیم و همان شهری که روزهای قبل می‌دیدیم.

اگر زینبی روایت نکنیم...

یکم.هرجا جنگ فیزیکی بوده، پیش از آن جنگ روایت‌ها شکل گرفته است. آمریکا به عراق حمله کرد،به بهانه نابودی سلاح کشتار جمعی؛ به افغانستان حمله کرد به بهانه 11سپتامبر. صدام به ایران حمله کرد به بهانه نقض یک توافقنامه بین‌المللی. بهانه یعنی چه؟

پشت‌پرده «هیئت‌های غیرسیاسی»

فضای عاشورایی روزهای اخیر که بر شهرهای مختلف سراسر کشور حاکم بود، علاوه بر اینکه تأکیدی دوباره بر ارادت مردم ایران به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارتع به‌حساب می‌آید، باردیگر شکست سهمگینی برای دشمنانی رقم زد که طی سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاری‌های کلانی به‌منظور دور کردن جامعه از آرمان‌ها و الگوهای عاشورایی انجام داده بودند.

افتتاح 8خط سیار معاینه فنی پس از 5سال

بخشی از ماجرای کاهش آلودگی هوا به همت شهروندان تهرانی وابسته است.

لایحه حجاب در یک‌قدمی صحن علنی مجلس

آنگونه که از گفته‌های نمایندگان مجلس برمی‌آید، لایحه عفاف و حجاب آخرین روزهای بررسی خود را در خانه ‌ملت پشت ‌سر می‌گذارد و قرار است به‌زودی به‌منظور بررسی و تصویب نهایی، در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

رشد 10درصدی تولید خودرو‌های سواری

آمار‌ها نشان می‌دهد، جمع کل تولید خودرو‌های سواری در ایران در 4‌ماه نخست امسال نسبت به‌مدت مشابه پارسال 10درصد رشد کرده و به 342هزار دستگاه رسیده است.

کاشت 8میلیون نهال مانگرو در 30سال