07
شنبه 7 مرداد 1402
شماره 8842
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اخبار کوتاه

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سال۲۰۰۰ استناد کرده و نوشت: «او درنظریه خانه عنکبوت درست گفته بود.
ویژه
دادستانی واشنگتن به تیم وکلای دونالد ترامپ ابلاغ کرده است که ترامپ باید منتظر طرح اتهامات جدید علیه او و حضور در دادگاه برای دفاع از خویش باشد.
شبکه‌های ۱۳ و ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بعد از تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی در کنست با انجام یک نظرسنجی، میزان ترس شهرک‌نشینان صهیونیست از آغاز جنگ داخلی و افزایش درخواست‌ها برای ترک اسرائیل را نشان داد.
پس از یک سال و نیم آرامش نسبی در دمشق، پایتخت سوریه، وقوع 2 انفجار تروریستی در جنوب این شهر حداقل 6کشته و 28زخمی برجای گذاشت.

جولان پهپادهای ایرانی در حیاط‌خلوت آمریکا

مقامات واشنگتن به‌شدت نگران سطح بالای همکاری‌های دفاعی و نظامی کشورهای آمریکای لاتین با ایران هستند
گزارش1
ترس از نفوذ و گسترش روابط نظامی و سیاسی ایران با کشورهای آمریکای لاتین در بسیاری از رسانه‌ها و حتی نقل قول‌های مقامات آمریکایی موج می‌زند.

استعمار پزشکی آمریکا یک قرن پس از لغو قانون برده‌داری

آزمایش داروهای آمریکایی روی سیاه‌پوستان آمریکایی و در آفریقا نشانه بارزی از ادامه رفتار استعماری غرب است
با وجود آن‌که در سال 1865با تصویب متمم سیزدهم قانون اساسی در آمریکا، پایان برده‌داری در این کشور اعلام شد، اما گزارش‌های بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد حوزه پزشکی آمریکا همچنان مبتنی بر ذهنیت‌های نژادپرستانه و انجام آزمایش‎‌های دارویی روی سیاه پوستان است.
وزیر کشور فرانسه: پلیس در مقابله با اعتراضات خیابانی خسته شده است
ژرالد دارمانن، وزیر کشور فرانسه به «خستگی و اندوه» در میان نیروهای پلیس این کشور اذعان کرد اما از آنها خواست تا «به منافع مردم خدمت کنند.»
بیل استیونسون، همسر سابق جیل بایدنهمسر کنونی جو بایدن و بانوی اول آمریکا: خاندان تبهکار بایدن از من خوش‌شان نمی‌آید و ۳۵سال است که مدام به‌دنبال آزار من هستند.