• جمعه 6 مرداد 1402
  • الْجُمْعَة 10 محرم 1445
  • 2023 Jul 28

تا زنده ای به هر نفسی یا حسین ع بگو

400 آیین‌ عزا در ایران
اگرچه بسیاری از سنت‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر شهرهای مختلف کشورمان، شباهت‌های زیادی با هم دارند، اما عزاداری محرم با فرهنگ و آداب شهرهای مختلف درهم آمیخته است و هریک از مناطق کشورمان هم سبک و سیاق خود را در عزاداری و برپایی خیمه‌ سوگواری دارند.
عاشورای ما همان جنگ روایت این روزهاست

اگر زینبی روایت نکنیم...

رجا جنگ فیزیکی بوده، پیش از آن جنگ روایت ها شکل گرفته است.

دوران ما دوران زینب کبری است، اگر روایت نکنیم....

حاج جعفر جهروتی از قدیمی های جنگ می‌گفت در زمان صدام ملعون با اولین گروه‌هایی که برای زیارت عتبات وارد عراق می‌شدند به عراق رفتم.

تبلیغ، نخستین تکلیف ماست

همه ما در تبیین و روایت واقعه عاشورا رسالتی برعهده داریم اما رسانه‌ها در این راه باید چطور عمل کنند؟

حسینیه ایران

بی اعتنایی مردم نسبت به فراخوان های ضد محرمی
در فضای رسانه‌ای کشور، مدت‌هاست که این موضوع محل توجه و گفت‌وگوست که وضعیت دینداری ایران پس از انقلاب به چه سمت و سویی رفته است.

در دلم افتاده هفتاد و دو نور

نهضت عظیم عاشورا بخشی از راز ماندگاری خود را مدیون شهیدان کربلاست که در رکاب سیدوسالار شهیدان، اباعبدالله الحسین ع تا پای جان ایستادند و در یک نبرد نابرابر با سپاه عمربن‌سعد جنگیدند و به شهادت رسیدند تا واقعه عاشورای سال 61هجری قمری به‌عنوان سندی از مظلومیت شهیدان کربلا برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

خیلی‌ها با دیدن این برنامه مسلمان شدند

براساس نظرسنجی صداوسیما، هر 4فصل برنامه «زندگی پس از زندگی» که در سال‌های اخیر از شبکه4 سیما پخش شد، به‌دلیل محتوا و نگاه متفاوتش به مقوله فراماده و حیات پس از مرگ، با اقبال بسیاری از سوی بینندگان و منتقدان مواجه بود.

شب غربت

روایت صادقانه و شجاعانه

جبهه شام

جنگ رسانه ای در کربلا