• یکشنبه 25 تیر 1402
  • الأحَد 27 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 16

راه‌اندازی خانه اندیشمندان ایران

به‌جای یک گروه خاص، اینجا خانه همه اندیشمندان علوم انسانی می شود
تابلوی خانه اندیشمندان علوم انسانی همچنان در کنار در ورودی ساختمان بوستان ورشو در خیابان نجات‌اللهی دیده می‌شود.

سلبریتی‌درمانی با نسخه‌قاضی

به آنها می‌گوییم سلبریتی؛ چهره‌هایی که کم‌کم به واسطه توجه رسانه‌ها و خاصه رسانه‌های مدرن‌تر مانند شبکه‌های اجتماعی، مرجعیت اجتماعی هم یافته‌اند، بدین شکل که هر چه می‌گویند، دست‌کم مورد توجه طرفداران آنها قرار می‌گیرد.

سلبریتی‌درمانی آقای قاضی

کشف حجاب و هتک حرمت به پرچم ایران طی یکی، دو روز گذشته بسیار خبرساز شده است. طبیعی است که مطالبه مردم مواجهه بهنگام و قاطع با این بی‌حرمتی‌هاست، اما حکم اخیر آقای قاضی درباره کشف حجاب به جهتی معنادار بود.

از جارچیان انتخابات تا تشنگان لایک

تئوری «حرفمان را از زبان سلبریتی‌ها بزنیم» یادتان هست؟ سال 97وقتی یک جریان سیاسی پشتوانه مردمی‌اش را از دست داد، تئوریسین آنها نسخه استفاده از مرجعیت اجتماعی سلبریتی‌ها را پیچید؛ البته ثمره‌ای هم نداشت.

فعلا خاموشی نداریم

رکوردشکنی‌های اخیر مصرف برق در کشور موجب شده است تا خبرهایی از تعطیلی ادارات برای جلوگیری از خاموشی‌های خانگی به گوش برسد هرچند که علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیروز اعلام کرد که «فعلا هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشته‌ایم.»

عقب‌نشینی روس‌ها با برخورد دیپلماتیک ایران

«روسیه به‌عنوان کشور دوست، بر احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد»؛ این بخشی از گزارش ایرناست که درباره دیدار کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، با میخائیل باگدانف، معاون وزیر خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا منتشر شده است.

اپلیکیشن‌های خدماتی تهران را بشناسید!

برای حرکت به سمت تهران هوشمند راهی جز این نداریم که راه‌های ارائه خدمات را به‌صورت برخط و آنلاین ارائه دهیم و این مستلزم این است که اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خدماتی در حوزه‌های مختلف توسعه یابد و با زیرساخت‌های قوی برای ارائه خدمات اینترنتی در دسترس عموم قرار گیرد.

بازگشت 30شیء تاریخی از فرانسه و بریتانیا