04
یکشنبه 25 تیر 1402
شماره 8830
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت‌ها در بازار خودرو سقوط می‌کند؟

خودرو
لایحه واردات خودروهای کارکرده به قانون تبدیل شد. هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان دیروز اعلام کرد لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و با توجه به تأیید این مصوبه از سوی هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این موضوع تبدیل به قانون شد.
معاون نظارت بانک مرکزی ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در زمینه تسهیل‌گری پرداخت وام‌های خرد اعلام کرد: افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه، تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک‌ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک‌ها و به‌روزرسانی سیستم اعتبارسنجی از مهم‌ترین اقدامات بانک مرکزی در این زمینه است.

فعلا خاموشی نداریم

ناترازی برق بالاست اما به‌گفته وزیر نیرو هنوز درخواستی برای تعطیلی ادارات داده نشده است
گزارش
رکوردشکنی‌های اخیر مصرف برق در کشور موجب شده است تا خبرهایی از تعطیلی ادارات برای جلوگیری از خاموشی‌های خانگی به گوش برسد هرچند که علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو دیروز اعلام کرد که «فعلا هیچ‌گونه درخواستی برای تعطیلی ادارات نداشته‌ایم.»

واردات گوشت قرمز از آفریقا؛ به‌زودی

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ با کشور آفریقا در حوزه واردات دام و گوشت قرمز گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یک یا 2مجموعه فعال در حوزه واردات دام ورود کنند و مذاکرات خود را انجام دهند.
از حق ایران درباره حقابه هیرمند کوتاه نخواهیم آمد
وزیر نیرو با بیان اینکه ذره‌ای از حق ایران درباره حقابه هیرمند کوتاه نخواهیم آمد، گفت: انتقال آب از دشت تهلاب می‌تواند بخشی از نیاز سیستان‌وبلوچستان را تامین کند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
بازار اجاره این روزها برای مستأجرانی که مجبور به جابه‌جایی یا خانه اولی هستند، چیزی جز استرس و نگرانی ندارد.