• شنبه 24 تیر 1402
  • السَّبْت 26 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 15

مهار تحریم با صادرات داروی ایرانی

انزوای دارو و تجهیزات پزشکی ایرانی به‌دلیل تحریم و نبود همکاری از سوی بانک‌های جهانی برای انتقالات ارزی با چند سفر اخیر دولت به کشورهای آمریکایی و آفریقایی کاهش یافته است
اواسط اردیبهشت امسال و همزمان با برپایی پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بود که سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور از شکسته شدن رکورد 40ساله صادرات در کشور خبر داد.

حال «هامون» خوب شود بر می‌گردیم

فرقی نمی‌کند در یک شهر گرمسیر زندگی ‌کنید یا سردسیر، اما اگر تجربه برف‌ شدید نیمه‌زمستان را هم نداشته باشید، حتما درباره‌‌اش از بقیه شنیده‌اید یا در فیلم‌ها دیده‌اید‎‎؛ مثلا پارو کردن برف از جلوی در خانه.

سیستان و مهاجرت

مسئله اول؛ اگر توسعه را تحول کیفی در همه ابعاد زندگی مردم همراه با توازن بین جامعه و حکومت تعریف کنیم، باید بپذیریم روند توسعه سیستان‌وبلوچستان حتی پیش از انقلاب اسلامی با تأخیر آغاز شد.

حمله ‌ سیاسی به مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

‌چندی پیش خبری آمد که شهردار تهران بنا‌ست که دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر آسیب‌های اجتماعی شود، اما هنوز ثانیه‌هایی از این خبر نگذشته بود که برخی منتقدان که اتفاقا پیش از این مسئولیت امر را در دست داشته‌اند، عنوان کردند که شهردار تهران نمی‌تواند دو شغله باشد.

در دیدارشهردار تهران با علمای حوزه‌علمیه قم چه گذشت؟

آخر هفته گذشته، شهردار تهران سفری کوتاه و 2روزه به شهر مقدس قم داشت و ضمن دیدار با مراجع تقلید و علمای این شهر، آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران و شرایط پایتخت را تشریح کرد.

نجات 28زندگی با اهدای رایگان خون بند ناف