05
شنبه 24 تیر 1402
شماره 8829
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درگذشت دوبلور انیمیشن‌های نوستالژیک

دوبله
علی محمد اشکبوس، دوبلور پیشکسوت بر اثر بیماری درگذشت.
ویژه
ایمن‌سازی «تالار هنر» از روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه جاری وارد فاز اجرایی شد.
بی جو کومار دامودران، فیلمساز هندی از مهمانان بین‌المللی جشنواره فیلم حوا معتقد است: سینماگران زن باعث شده‌اند تا سینمای ایران جایگاه برجسته‌ای نسبت به سینمای هند داشته باشد.
جین کمپیون، مارتین مک‌دونا، لورا پویتراس به دمین شزل در هیأت داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ می‌پیوندند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره ونیز هیأت داوران هشتادمین دوره خود متشکل از فیلمسازان برنده جایزه را برای داوری بخش رقابتی به صف کرد.
عکس نوشت
2یار دبستانی، در اندوه از دست دادن رفیق قدیمی‌شان احمدرضا احمدی.

کات!

با آغاز اعتصاب بازیگران، همه پروژه‌های هالیوود از فیلم‌های سینمایی تا سریال‌ها متوقف می‌شوند
گزارش
با تصمیم اتحادیه بازیگران سینما و تلویزیون آمریکا، آخر هفتهِ هالیوود با جنجال سپری شد. وقتی مذاکرات اعضای اتحادیه بازیگران با اتحادیه‌ای که شرکت‌های بزرگی چون دیزنی، نتفلیکس و وارنر را نمایندگی می‌کنند، به بن بست رسید، اعتصاب کلید خورد.
بدرقه احمدرضا احمدی به خانه ابدی

بدرقه احمدرضا احمدی به خانه ابدی

دوستداران احمدرضا احمدی به خواسته خود او برای وداع و بدرقه پیکرش در مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردهم آمدند؛ جایی که سال‌ها به فرهنگ و هنر این سرزمین خدمت کرده بود.
عبور «فسیل» از مرز ۵میلیون مخاطب
عبور «فسیل» از مرز ۵میلیون مخاطب
اکران سینماها همچنان تحت‌تأثیر فیلم «فسیل» است. از ابتدای سال تا امروز فسیل با فاصله‌ای قابل توجه از دیگر فیلم‌ها تماشاگر جذب سالن‌های سینما کرده و یک تنه بار اکران را بر دوش کشیده است.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان و‌خانواده رئیس‌جمهور: حرکت جشنواره فیلم حوا یک پاسخ به نیازهای جهانی است.