08
شنبه 24 تیر 1402
شماره 8829
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دنیای خوب مدرسه خیابان

دریچه
خاطره‌های خوب و بد کودکی فراموش‌شدنی نیستند؛ به همین دلیل هم به عاملی برای موفقیت و مهربانی یا شکست و انزوا تبدیل می‌شوند؛ درست مانند داستان افسر پلیس مهربان اهل دهلی‌نو، پایتخت هند که فقر، حالا او را به آموزگاری مهربان‌ تبدیل کرده است.‌
ویژه
برداشت محصول، بیش از 10‌هزار سال است که بزرگ‌ترین اتفاق سالانه برای بشر است، حتی اگر به آن فکر نکنیم و در هیاهوی زندگی گم شود.
بیشتر روزها و شب‌هایمان شبیه به هم شده است؛ صبح از خواب بیدار می‌شویم، توی مترو تا برسیم سرکار چرتی مبسوط می‌زنیم و تا شب کار می‌کنیم تا بعد، وقتی رسیدیم خانه، جلوی کولر لم بدهیم و برنامه‌های تکراری تلویزیون را تماشا کنیم.
پمپ‌بنزین‌های شلوغ و باریک، آخرین چیزی است که راننده‌ها‌ می‌خواهند.

گدای میلیون دلاری

گرینویچ
یک گدای خیابانی در بمبئی هند، حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و براساس گزارش‌ها، ثروتی بیش از یک میلیون دلار دارد. رسانه‌ها به این مرد لقب ثروتمندترین گدای خیابانی دنیا را داده‌اند.
به رنگ ارغوان

به رنگ ارغوان

اهالی تهران، به‌ویژه آنها که در غرب تهران ساکن هستند و آخر هفته‌ها برای تفریح راهی کن و سولقان می‌شوند، حتما از جشنواره‌ای که در این چند روز در این منطقه برپا بود خبر دارند.
حراج شکلات 121ساله
حراج شکلات 121ساله
شکلات‌ها چنان محبوب و پرطرفدار هستند که سخت پیش می‌آید جایی باشند و کسی سراغ آنها نرود. با این حال، یک بسته شکلات که در سال‌1902 تولید شده، در تمام این 121سال دست‌نخورده باقی مانده و قرار است به‌زودی در یک حراجی به فروش برود.
خبر خوب دیگر امروز مربوط به پهپاد است؛ پهپادی که قرار است به پایش خودروها بپردازد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حالا که بازار جابه‌جایی مستأجران در این روزها داغ است، بگذارید یک خبر خوب در همین باره بدهیم.
نمی‌شود گرمای طاقت‌فرسای تابستان را منکر شد و یک بادبزن را جایگزین خنکای کولر آبی، گازی و یا حتی پنکه‌ای کوچک کرد.
خانم بزرگ: خوبه گاهی با این جور بهانه‌ها می‌شه قوم و خویش‌رو دید.