• پنج شنبه 15 تیر 1402
  • الْخَمِيس 17 ذی الحجه 1444
  • 2023 Jul 06

آسفالت نو، زیرپای پایتخت

سرپرست معاونت فنی و عمران شهردار تهران در گفت‌وگو با همشهری وضعیت آسفالت‌ریزی در تهران را تشریح کرد
آسفالت روکش معابر و محورهای بزرگراهی درصورت تخریب و استهلاک، سبب کند‌شدن تردد عابران و عبور و مرور خودروها و چه‌بسا تصادفات می‌شود.

فرش قرمز برای 50 هواپیمای جدید

آمارهای سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد 50فروند هواپیمای جدید به ناوگان هوایی ایران اضافه شده است. از این تعداد تاکنون 20فروند عملیاتی شده و بقیه تا پایان تابستان عملیاتی خواهد شد.

اثر خرید هواپیما ‌در شرایط تحریم

خرید 50 فروند هواپیما می‌تواند یک گام مثبت برای پر‌کردن خلأ کمبود هواپیما باشد. البته ضرورت دارد تا گام‌های جدی‌تری برای پرکردن این شکاف و سودآوری صنعت هواپیمایی برداشته شود.

اینترنت بین‌الملل را محدود نمی‌کنیم

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با همشهری از تمرکززدایی دیتا و محتوا در پایتخت خبر داده است
امروز، اینترنت به یکی از نیازهای اصلی مردم تبدیل شده است. بخش مهمی از کارهای روزمره مردم مانند خرید، حمل‌ونقل، امور مالی و بانکی، سلامت، اطلاع از اخبار و رویدادها، آموزش و موارد دیگر، در عمل، بدون اینترنت روی زمین می‌ماند.

کاهش 30 دقیقه‌ای زمان سفر به شمال ایران

مسیر رفت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال با حضور ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز عید غدیر به بهره‌برداری می‌رسد و زمان تردد خودروها 30 دقیقه کاهش می‌یابد.

8روستای ایران؛ مقصد جهانی سفر

8روستای ایران برای رقابت در شبکه دهکده‌های جهانی سازمان ملل و در زیرمجموعه سازمان جهانی جهانگردی unwto انتخاب شده‌اند و قرار است این تعداد از روستاهای کشور امسال در رقابت تنگاتنگ با 50روستا از میان 1256روستایی که کشورهای مختلف جهان و اعضای سازمان جهانی جهانگردی به این سازمان معرفی می‌کنند، شانس تبدیل‌شدن به مقاصد جدید جهانی گردشگری را بیابند.

جشن بزرگ غدیر در پایتخت

فردا از ساعت 18مهمانی بزرگ 10کیلومتری غدیر از میدان امام حسینع تا میدان آزادی برگزار می‌شود.

خودکفایی به وقت کمیته امداد

کاپیتان در سایه

ایده‌های نو در یک جشنواره عروسکی