15
پنج شنبه 15 تیر 1402
شماره 8820
ورزش3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با خرید 105میلیون پوندی دکلان رایس از وستهم، علاوه بر اینکه ژاکا و توماس پارتی می‌توانند به تیم‌های بعدی خود فکر کنند، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه آرسنال ثبت شد.
کل ماجراهای علیرضا بیرانوند یک طرف و بلاتکلیفی حسین حسینی هم یک طرف دیگر. سنگربانی که چیزی حدود یک دهه در استقلال بازی کرده، طی چند روز اخیر تماشاگر ویژه مذاکرات باشگاه با علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان رقیب سنتی بوده است.
سرگیجه؛ این احتمالا بهترین تعبیر برای ماجراهای علیرضا بیرانوند است، هم از زاویه دید میلیون‌ها نفری که هاج و واج رفتارهای اخیر او را تماشا می‌کنند و هم از زاویه دید خودش که انگار دقیقا نمی‌داند چه می‌خواهد و تازه متوجه برخی از عواقب کارهایش شده است.

آیا عربستان همان چین است؟

دلایلی برای اینکه شکست پروژه لیگ چین را به پروژه عربستان ربط ندهیم
آیا باید از سرمایه‌گذاری کلان عربستان روی ستاره‌های فوتبال و لیگ برتر این کشور نگران بود؟ وقتی سوپرلیگ چین بین سال‌های 2015تا 2017اقدام به خرید ستاره‌های بین‌المللی فوتبال کرد، آرسن ونگر و آنتونیو کونته هشدار دادند که این زنگ خطری برای تمام لیگ‌های اروپایی و حتی فوتبال است.
PDF ورزش3
کوتاه ورزش3
با تایید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی از ابتدای کوپا آمریکا 2024 ‌روی نیمکت این تیم خواهد نشست و تا جام جهانی 2026 هدایت این تیم را در دست خواهد داشت.