• شنبه 27 خرداد 1402
  • السَّبْت 28 ذی القعده 1444
  • 2023 Jun 17

دست برتر تهران در دیپلماسی شهری

تثبیت جایگاه نایب‌رئیسی تهران در مجمع متروپلیس مهم‌ترین دستاورد سفر مدیران شهری به بروکسل بود
سفر 3روزه شهردار تهران به بروکسل، پایتخت بلژیک به پایان رسید. علیرضا زاکانی در این سفر که باهدف حضور در اجلاس شهرداران کلانشهرهای جهان متروپلیس انجام شده بود در نشست هم‌اندیشی شهرداران حاضر شد و در چهاردهمین کنگره جهانی متروپلیس سخنرانی کرد.

عصبانیت از پیشرفت زنان ایران

سفر رئیس دولت سیزدهم به 3 کشور آمریکای ‌لاتین ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در کنار همه دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خود، یک رهاورد مهم داشت؛ عیان شدن رویکردهای ضدانسانی غرب به زن؛ رویکردی که با حمله‌های رسانه‌ای روزهای اخیر به جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور ایران، بار دیگر عیان شد.

توسعه سبد دیپلماسی ایران در آمریکای لاتین

1-سفر آقای رئیسی به آمریکای لاتین و استقبال از رئیس‌جمهور ایران در این کشورها به‌خوبی نشان داد که فریادها و آرمان‌های ملت ایران در همه نقاط جهان خریدار دارد و مورد توجه واقع شده است.

دمای 11شهر بالای 45درجه

دوشنبه، 22خرداد بود که هواشناسی اعلام کرد با افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور هوا گرم و گرم‌تر می‌شود.

عاقبت ذلت

برخی جریان‌های سیاسی در دوره‌های مختلف زمان، داشتن روابط با دنیای غرب‌ و در دوران معاصر، روابط با آمریکا را تنها راه خروج از آنچه آن را بن‌بست! خوانده‌اند معرفی و تلاش دارند با ایجاد شبهه در افکارعمومی، از این حربه برای واردکردن فشار به مسئولان استفاده کنند تا متولیان امر زیر بار فشارهای واردشده ناچار به کرنش مقابل زیاده‌خواهی‌های طرف غربی و آمریکایی شوند.

کشف «فسیل» در سینما

بیش از ۴میلیون تماشاگر برای «فسیل»؛ این آماری است که خوش‌بین‌ترین کارشناسان اکران هم نمی‌توانستند پیش‌بینی‌اش کنند.

واقعیت قطعی آب تهران

زنان خانه‌دار ، زیر چتر بیمه فراگیرخانواده