08
شنبه 27 خرداد 1402
شماره 8802
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بیابان نشو...

فرهنگ و زندگی
آسمانی که تهی از ابرهای باران‌زاست، گرمایی که روبه فزونی گذاشته، رودخانه‌های کم‌آب، جنگل‌های ازدست‌رفته، گیاهان نیست‌شده و تالاب‌ها و آبگیرهایی که کوچک می‌شوند، همگی کابوس‌های دهشتناکی هستند که مدت‌هاست به خواب‌ها و بیداری‌های زمین راه‌یافته‌اند.
ویژه
اولین خبر خوب در حوزه بهداشت و درمان است؛ اینکه طرح معاینه، ارائه خدمات دارویی و درمان تکمیلی و جراحی رایگان بیماران نیازمند گلستان از سوی تیم پزشکی متشکل از ۱۶پزشک متخصص «مغز و اعصاب و ستون فقرات، ارتوپدی، داخلی و فیزیوتراپی» به همراه کادر پرستاری از تهران آغاز شده است.
بارها در همین ستون خوش خبر درباره حکم‌های جایگزین حبس برایتان نوشته‌ایم.
مردم سیستان و بلوچستان نزدیک به 10سال است که منتظرند؛ منتظر شنیدن صدای سوت قطاری که قرار بود خاش را به زاهدان متصل کند.
اینفلوئنسرها در سراسر دنیا، ترفندهای زیادی برای جلب توجه دارند اما یک مرد در بلژیک، کاری کرده که حتی در دنیای عجیب و غریب سلبریتی‌های مجازی هم کمی عجیب است.

موج سلامت نگین خلیج‌فارس

سرزمین خوب
هوا گرم شده، امتحانات بچه‌مدرسه‌ای‌ها به پایان رسیده، کرونا نفس‌های آخرش را می‌کشد و همه‌‌چیز دست به‌دست هم داده تا دلمان دوباره برای سفر رفتن و دیدن سرزمین‌های تازه بتپد.
جشنی با طعم گیلاس و‌آلبالو

جشنی با طعم گیلاس و‌آلبالو

هرسال - به‌ویژه در فصل بهار - در شهرهای مختلف کشور جشنواره‌هایی برای محصولات مختلف باغی و کشاورزی برگزار می‌شود، مثل جشنواره زعفران، جشنواره انار و... امسال هم جشنواره گیلاس و آلبالو برای قدردانی از این نعمت الهی در شهر هیر استان اردبیل به‌عنوان تولیدکننده اصلی گیلاس و آلبالو برپا شده .
سنگ کلیه یا قلوه سنگ کلیه؟
سنگ کلیه یا قلوه سنگ کلیه؟
وقتی صحبت از سنگ کلیه می‌شود، مسئله چند گرم و چند میلی‌متر و نهایت یکی دو سانتی‌متر در میان است، اما جراحان در سری‌لانکا، سنگی را از بدن یک بیمار بیرون آورده‌اند‌که استانداردهای مربوط به سنگ کلیه را تغییر داده است.
مردم در دنیا، عادت خود را در پیگیری اخبار تغییر داده‌اند و علاقه‌مندی شدید به‌دنبال کردن اخبار، حدود 25درصد کمتر شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
انگشت‌های پاهاش را خم و راست کرد و فکر کرد «حالا چرا گریه نمی‌کنم؟»
خبر آخر هم درباره ساخت یک ورزشگاه بزرگ در شهر تبریز است که حتما ورزش دوستان را به وجد خواهد آورد.
مرغ‌ها حیوانات بی‌آزار اما پرجنب‌وجوشی هستند پریدن‌های بی‌وقفه‌شان روی وسایل و افراد، گاهی می‌تواند آرامش خانه را به هم بریزد.