• چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402
  • الأرْبِعَاء 19 شوال 1444
  • 2023 May 10

دوباره نمایشگاه اردیبهشتی

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز کار خود را آغاز کرد
سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های فرهنگی کشور، از روز چهارشنبه، بیستم تا روز شنبه، سی‌ام اردیبهشت در مصلای امام‌خمینی ره برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به‌مدت 11روز از ساعت 8 تا 22 از آن بازدید کنند.

ریزش اعتماد به سلبریتی‌ها

در وقایع اخیر که پس از فوت مهسا امینی رخ داد و حتی ماه‌ها و سال‌ها پیش از این ناآرامی‌ها، آنقدر حرف‌ها، رفتار و حتی پیام‌های چند کلمه‌ای آنها در پیام رسان‌های اجتماعی، گوش‌های فراوانی برای شنیدن و چشم‌های بی‌شماری برای دیدن پیدا کرده بود که انگار گستره بازی و بازیگری آنها از مستطیل‌های سبز و پرده‌های نقره‌ای تا کوچه و خیابان‌های شهر گسترده شده بود.

درباره جریمه یک و نیم میلیونی خانم سلبریتی

در خبرها آمده بود خانم‌ها کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام به‌خاطر کشف حجاب، یک و نیم میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

بی‌حجابی و ترویج فساد

آنچه در آرای دادگاه‌ها درخصوص عدم‌رعایت حجاب شرعی وجود دارد در ظاهر نوعی تشتت دیده می‌شود که بدون نگاه تخصصی حقوقی تضاد به‌نظر می‌آید.

آزادی 50زندانی با گذشت از قصاص

همه‌‌چیز مهیا بود تا حکم کوری یکی از چشمان مردی که در جریان درگیری، بینایی چشم راست جوانی را گرفته بود اجرا شود، اما در واپسین لحظات شاکی تصمیم بزرگی گرفت؛ تصمیمی‌ که باعث آزادی 50زندانی جرایم غیرعمد از زندان شد.

فاجعه سقط

وزارت بهداشت می‌گوید سالانه حدود ۱۰هزار سقط جنین به‌صورت قانونی و به دلایل پزشکی در کشور انجام می‌شود و چندین برابر این آمار به‌صورت غیرقانونی و خارج از مراکز رسمی صورت می‌گیرد.

هزار مشکل محلات تهران حل شد

بزرگراه شهید بروجردی تکمیل‌کننده بخشی از شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام ره به‌شمار می‌آید.

شرایط خرید خودرو در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه