20
چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402
شماره 8768
پرونده4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تاریخچه سلبریتی‌گرایی در ایران

دریچه
ظهور «فرهنگ سلبریتی» در جامعه ایران را می‌توان مقارن با گسترش رسانه‌های جمعی ازجمله تلویزیون، رادیو و مجلات زرد، در دهه ۴۰ دانست.
ویژه
وقتی فردی با همه کاستی‌ها یا توانمندی‌های خود به شهرت می‌رسد و به‌عنوان سلبریتی مورد توجه عموم جامعه قرار می‌گیرد، به الگویی برای جوانان و نوجوانان تبدیل می‌شود.

وقتی در و تخته جور درمی‌آید

نکته‌هایی جسته‌گریخته از ماجرای سلبریتی‌ها در غرب
گزارش
ماجرای سلبریتی‌ها و افراد مشهور و فرهنگی که چنین افرادی در آن ظهور و بروز پیدا می‌کنند، البته یکسره مرتبط با جهان غیرایرانی و جهان غربی است.