• دو شنبه 28 فروردین 1402
  • الإثْنَيْن 26 رمضان 1444
  • 2023 Apr 17

در پیشرفت قانع نباشید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان ارشد نیروهای مسلح، این نیروها را به فرموده امیرمومنان ع حصارهای مستحکم کشور و ملت خواندند .

گشت ارشاد در اتاق مدیران

اجرای طرح عفاف و حجاب و راه‌اندازی گشت‌ارشاد مدیران، 2مطالبه مهم مردمی از دستگاه‌های اجرایی به‌شمار می‌رود؛ دغدغه‌هایی که به‌نظر می‌رسد با توجه به اقدام‌های انجام‌شده، گام‌های قابل‌توجهی به‌منظور اجرایی‌کردن راهبردهای ترسیم‌شده در هر دو حوزه برداشته شده‌است.

توقف رشد قیمت‌ها در بازار خودرو

نگاهی به قیمت‌های 2‌روز گذشته در بازار خودرو حاکی از آن است که خریدار و فروشنده با خوش‌بینی فضای بازار را رصد می‌کنند و انتظار کاهش قیمت در بازار خودرو بین فعالان بازار و مصرف‌کنندگان ایجاد شده است.

معمای کارت سوخت

قانون بودجه 1402وزارت نفت را مکلف کرده تا پایان تابستان امسال از طریق شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، تدبیری به‌کار گیرد که دست‌کم 90درصد خودروهای بنزین‌سوز و 95درصد خودروهای نفت گاز سوز یا همان گازوییل فقط با کارت سوخت مختص خودرو به سوخت‌گیری از جایگاه‌ها اقدام کنند.

صدور رأی پرونده هواپیمای اوکراینی

حدود 40ماه پس از ساقط شدن پرواز752 اوکراین، رأی اولیه 10متهم این پرونده اعلام شد. 18دی‌ماه1398 یک فروند هواپیمای بوئینگ متعلق به خطوط هوایی اوکراین با شلیک اشتباه سامانه پدافندی سقوط کرد.

حاشیه‌نشینی تهران؛ تهدید یا فرصت

پدیده حاشیه‌نشینی یک چالش اجتماعی در تهران است که در نیم قرن اخیر به‌دلیل شکل‌گیری این کلانشهر و صنعتی شدن آن شکل گرفته است.