04
دو شنبه 28 فروردین 1402
شماره 8750
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خبر: نمایندگان مجلس با بررسی 2فوریت و یک‌فوریت لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار مخالفت کردند و این لایحه به‌صورت عادی بررسی خواهد شد.
چهره روز
محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشستی خبری گفته است: «قیمت تمام‌شده چانگان در گمرک ۹۰۰میلیون تومان شده است و با در نظر گرفتن امور تحویل و خدمات پس از فروش یک چانگان که نزدیک به ۲.۵میلیارد تومان قیمت خواهد داشت، فکر نکنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از 1.3میلیارد تومان بفروشیم.
همشهری اصل ماجرای کارت سوخت را توضیح می‌دهد

معمای کارت سوخت

آیا نظام سهمیه‌بندی بنزین تغییر می‌کند؟ سهمیه‌ها چه می‌شود؟
گزارش
قانون بودجه 1402وزارت نفت را مکلف کرده تا پایان تابستان امسال از طریق شرکت‌ ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، تدبیری به‌کار گیرد که دست‌کم 90درصد خودروهای بنزین‌سوز و 95درصد خودروهای نفت گاز سوز یا همان گازوییل فقط با کارت سوخت مختص خودرو به سوخت‌گیری از جایگاه‌ها اقدام کنند.

عبور ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مرز 750هزار میلیارد تومان

با تداوم روند صعودی ارزش کل بازار سهام، در مبادلات روز گذشته ارزش کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مرز 750هزار میلیارد تومان عبور کرد.
آخرین تغییرات قیمت روغن‌خوراکی
قیمت انواع روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته با افزایش همراه بوده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
نگاهی به قیمت‌های 2‌روز گذشته در بازار خودرو حاکی از آن است که خریدار و فروشنده با خوش‌بینی فضای بازار را رصد می‌کنند و انتظار کاهش قیمت در بازار خودرو بین فعالان بازار و مصرف‌کنندگان ایجاد شده است.